kurczak

Aurelia Grzywacz, dietetyk

Makaron ryżowy z kurczakiem

Makaron ryżowy z kurczakiem

Kurczak na obiad nie musi być nudnym kotletem. Udajmy się w podróż do Azji i przygotujmy przepyszny makaron ryżowy z kurczakiem, który zaspokoi nawet najbardziej wymagające podniebienia.

Wiosenna sałatka z grillowanym kurczakiem

Kiedy pojawiają się pierwsze młode warzywa, mamy ochotę na więcej sałatek. Zapraszamy na wiosenną sałatkę z grillowanym kurczakiem, w której wykorzystujemy najlepsze nowalijki.

Kurczak z botwinką

Czy jest bardziej wiosenne połączenie niż kurczak z botwinką? Chyba nie, dlatego dziś przygotujemy to lekkie danie. Sama boćwina (te nazwy używane są zamiennie) jest warta uwagi. Zawiera bardzo dużo żelaza oraz witaminy C, dlatego powinna znaleźć się na naszych talerzach. To ważna informacja dla osób zmagających się z anemią, ponieważ witamina C dodana do produktów zawierających żelazo poprawia przyswajanie tego pierwiastka. Botwina ma bardzo wyjątkowy smak, lekko ziemisty jak buraczki, jednak bardziej łagodny.

Kurczak

Restauracja Kurczak mieści się w Zakopanem przy ulicy Nowotarskiej. Lokal specjalizuje się w kuchni orientalnej. małopolskie Zakopane Nowotarska 3 34-500

Kurczak tandoori

3 nieduże kurczaki (o wadze około 1 kg), 2 łyżeczki soli peklującej, 1/3 szklanki soku z cytryny Marynata:, 2 duże ząbki czosnku, 1 łyżka posiekanego świeżego korzenia imbiru, 1 łyżeczka rozdrobnionych w moździerzu i uprażonych nasion kuminu (kminu rzymskiego), 1/2 łyżeczki rozdrobnionego w

Kurczak Curry

2 duże piersi z kurczaka, 1 czerwona papryka, 2 średnie cebule, 1 czosnek, 20 dag pieczarek, 1 duży ogórek zielony, 2 średnie pomidory, 2 woreczki ryżu białego, olej, 1 duży jogurt naturalny, paczka przyprawy Curry (Kamis), paczka przyprawy Kebab (Kamis), sól, pieprz 1. Warzywa myjemy. Pomidory i

kurczak pychota

kurczak, maka, slodka papryka,rosol z kostki wolowej , 3lyzki ostrego ketchupu, 3 śliwki suszone, cebula,czosnek kurczaka popprcjowac a nastepnie natrzec go maka i slodka papryka po czym "upiec go na oleju" nastepnie odstawic na kawlek i zajac sie sosem !! SOS : na patelni podsmazy cebulke w

Kurczak koronacyjny

1 kurczak średniej wielkości, 1/2 cytryny, 1 marchewka, 1 pęczek natki, 2 gałązki tymianku, kilka listków laurowych, 8 ziaren pieprzu, 1/2 łyżeczki soli Sos:, 1 mała cebula, 1 łyżka masła, 1 łyżka curry, 1 łyżka przecieru pomidorowego, 1/2 szklanki czerwonego wina, 1 listek laurowy, sok z 1

kurczak-caly kurczak?!

z kompotem juz sobie dalam rade, teraz czas na kurczaka - nie wyobrazam sobie zjedzenia calego, oskubywania tych wszystkich kosci i wogole sama mysl o calym, nierozparcelowanym ptaszysu...ble, wymyslilam, ze kupie same piersi, ale wiecej, co o tym myslicie???

kurczak

Witajcie drodzy forumowicze. Pilnie potrzebuje jakies fajne marynaty do kurczaka na grila a takze jakies pomysy na przygotowanie kurczaka. Bede wdzieczna za kazdy przepis. dzieki

kurczaki

dlaczego nasze kurczaki są od kości i wogóle prawie całe mięso jest ciemne, poprostu są obrzydliwe. Byłam w Anglii tam wszytkie części kurczaka są czyste, np.skrzydełko, udko wszystko nadaje się do spożycia, z przyjemnością je się zje.

kurczaki

Kurczaki są super!Wszystko zawsze gorące, szybko podane, dobrze przyprawione. Warto zjeść! I co jakiś czas dodawane są nowe dania. No i szef "Kurczaków" jest nieoceniony. W sytuacji extremalnej - głód - potrafi pomóc. Polecamy

kurczak

Witam:) Orientujecie się może, czy gdzieś w Jelczu Laskowicach ktoś sprzedaje kurczaki, ale nie z chowu klatkowego, lecz takie, które wiedzą, co to robaczek i zielona trawka;) Mam dość tych "bezsmakowych" kurczaków z sklepu. Wiem, wiem, wszędzie jest chemia, powiecie, ale chcę chociaż w możliwie

Kurczaki

W książce KUCHNIA POLSKA z 1969 pod przepisem kotlety mielone z kury widnieje dopisek"Można przyrządzić tańsze, ale równie smaczne kotleciki dodając 1/3cielęciny(..) do mięsa z kury".Szok, całkiem niedawno kurczak był droższy od cielęciny.Jak musi wyglądać współczesna produkcja produkcja(bo już

Kurczaki

Czy według was jest to sprawiedliwe ze kurczaki na zachodzie są tańsze niż u nas ogórki?

kurczak

Właśnie upiekłam kurczaka.Wygląda ładnie i smakuje też nieźle ale jest jakiś "gumowaty". Da się coś z nim jeszcze zrobić żeby był bardziej kruchy?

Kurczak !!!

Chce zrobic kurczaka z warzywami ale nie wiem jaki sos do tego zrobic ? co proponujecie >

Kurczak

pilne pytanie, jak SZYBKO zozmrozic kurczaka? jest kamieniem, za godzine przyjezdza tesciowa... mikrofali nie mam, pod ciepla woda nic nie daje/ -- ::: The world is mine :::

kurczak

mam ochotke na wyjatkowego kurczaka,moze cos z nadzieniem. Macie jakies fajne przepisy bo juz mi slinka leci?

Kurczak

Upieklam dzis na obiad kurczaka(na puszce piwa).Krojac go zobaczylam ze cieknie z niego krew.Swiezy byl(ponoc),pielkam go dosc dlugo...

kurczak

jestem bardzo poczatkujaca kucharzowa i dopiero sie ucze :-) prosze o jakies niezbyt trudne, ciekawe pomysly na przyrzadzenie czegos pysznosciowego z kurczaka. najlepiej czegos smazonego. z gory dzieki

Kurczak

Tak, kurczak, ale nie byle jaki! Chodzi o takiego gotowanego na parze! Ha! :) Za każdym razem gdy go robię (trochę mnie to już drażni) jest suchy w środku. Jest jakiś sposób na to by był soczysty? -- Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.

kurczaki

mam pytanie, tylko sie nie smiejcie. czy to prawda, ze kosci od kurczaka sa szkodliwe? 2 godz temu jadlem obiad i duzo bylo malutkich kosteczek i chrzastek, nie chcialo mi sie z nimi meczyc to je rozgryzalem i polykalem, a teraz czuje sie jakos dziwnie w przełyku. moglo mi to jakos zaszkodzic

Kurczaki

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6988540,Pracownicy_wrzucali_zywe_kurczaki_do_rozdrabniacza_.html Widzieliście ten film (niezbyt miły - ostrzegam

kurczaki...

Sporo tu wątków było o rosole, kuraki pojawiają się bez przerwy na GP... A równocześnie wiadomo, że szprycowane są wszelkim syfem. Zdradzicie, gdzie kupujecie kurczaki? Ja miałam kilka ulubionych stoisk na bazarkach, ale ostatnio zaczynam powątpiewać, czy one faktycznie takie lepsze... Jest

Kurczak

ode mnie angelsms.pl/kurczaczek/437943.html -- https://www.emotikony.friko.pl/emots/1/zdziwko.gif   

Kurczaki

Moja kolezanka kocha takiego jednego chłopakaa on ją też tylko boją się to sobie powiedzieć co mam robić.Widzę jacy są nieszczęśliwi!:-(

Kurczaku...

... a jak sie miewa Twoj kurs niemieckiego? No i kursantki i kursanci? :) -- A swistak siedzi, bo sreberka byly kradzione...

Ćwiartki kurczaka

przerastają. Ratuję sytuację dodatkami, ale nie o to mi chodzi. Macie jakiś fajny przepis, żeby to miało jakiś smak, no mam wrażenie, że kurczak jakoś mniej wchłania przyprawy.

piersi z kurczaka? czy piersi kurczaka

czy poprawne jest sformułowanie "piersi z kurczaka", czy jedynie piersi kurczaka lub kurczęce? na forum kuchnia rozgorzała dyskusja, jedna frakcja jest zdania, ze kategorycznie "piersi z kurczaka" to błąd, poprawnie powinno być "piersi kurczaka lub kurczęce" proszę o pomoc w rozwikłaniu problemu

Mycie kurczaka

O gotowaniu nie mam pojęcia, mam lepszą połowę, która zaopatruje lodówkę i gotuje. I lepsza połowa kupiła wczoraj kurczaka, na którym był napis: "Nie myć". Zdziwiło nas to, więc - podczas gdy lepsza połowa wyrywała kurczakowi nóżki i skrzydełka - zasięgnęłam wiedzy w sieci. I faktycznie, kurczaków

kurczak zagrodowy?

dziecko ma zakaz kurczaków ze względu na hormony (przedwczesne dojrzewanie). czy 'kurczak zagrodowy' jest pod tym względem bezpieczny? niestety nie mam dojścia do sprawdzonej ekologicznej hodowli kurczaków, mogę kupić w sklepie eko ale tak samo muszę uwierzyć na słowo... -- Fryzjer jest

Kurczak rządzi

"Piecz w temperaturze 170 st. C przez ok. 30 minut lub do czasu, aż kurczak się zezłości. " No tak, ale jak wygląda zezłoszczony kurczak?? Znów piszący nie poprawił wszechwiedzącego edytora tekstu. Bo zezłoconego kurczaka widziałem

Kurczak wędzony...

myslałem ze to bedzie przepis jak zrobic kurczaka wedzonego?? Wogóle to jakie to danie wegetarianskie jak jest tam kurczak i majonez??????

Kurczaki potrzebne ;-)

Potrzebuję dekoracyjnych kurczaków - ceramicznych, albo takich sztuczno-włochatych. Muszą być w normalnych rozmiarach 'kurczaczych' i wyglądać jak kurczak, a nie przypominac kurczaka. Proszę - podajcie mi, gdzie szukać? Wszedzie sa takie malutkie 1,5 cm.

kurczak zagrodowy

gdzie w Częstochowie można kupić kurczaka zagrodowego, czy są u nas takie sklepy gdzie można kupić kurczaka nie nafaszerowanego chemią czy innym świństwem?

Kurczak supreme...

Zabrakło w mięsnych ud kurczaczych, a ponieważ zburzyłoby mi to cały plan obiadowy kupiłam po prostu całego kurczaka. No i jak już mam go rozebrac, to pomyślałam, że wykroję piersi na supreme- czyli piersi ze skórą, ze skrzydełkiem, ale bez kości. Nigdy nie robiłam tego dania, jadłam je tylko

Super kurczaki

Składniki: litr bulionu warzywnego, pierś kurczaka, cebula, marchewka, 4 ziemniaki, 2 ząbki czosnku, 4 łyżki gęstej śmietany, liść laurowy, ziele angielskie, sól, pieprz, słodka papryka, 2 łyżki klarowanego masła. Przygotowanie: w garnku rozgrzej masło. Cebulę pokrój w piórka i zeszklij. Dodaj

pieczenie kurczaka

Jak długo i w jakiej temperaturze piec 2-kilowego kurczaka? Kurczak leżał sobie przez noc w solance, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie dla czasu pieczenia. Ostatnio piekłam na oko i wyszedł bardzo dobry, ale dziś mam gości i wolę nie ryzykować surowizny w środku. Aha, chcę piec go bez

kurczak "nowoorleański"... ;)

Ktoś tutaj pisze o "kurczaku po amerykańsku" mając na myśli KFC... A kto jadł Popeye's chicken? to mi dopiero smakuje... ta panierka... i ten smak... cajun cuisine... może ktoś doradzi jak TAKIEGO kurczaka zrobić w Polsce?

kupilam kurczaka...

... w sklepie eko. dac Jeremiemu czy strach? kurczak prezentuje sie wrecz zalosnie, jego wyglad nie ma chyba nic wspolnego z bladzia sklepowa ;) to co? ryzykowac? czy ktoras Mama daje swojemu uczulonemu na jajo dziecku kurczaka? dzieki. -- zona wierszoklety, matka wierszoplety

Kurczak wedzony

Czy mozna jeszcze gdzies kupic kurczaka wedzonego ale nie pakowanego w folie prozniowo, lecz takiego ,ktory zostal przywieziony do sklepu prosto z wedzarni? W latach 80-tych nie bylo wedliny pakowanej prozniowo z wydluzonym terminem waznosci,takie kurczaki po prostu wisialy w sklepie miesnym

Kurczak tandoori

kurczak ten bardziej znany jest jako tikka masala. Moj chlopak (rodzimy hindus z bombayu) przyrzadza go troszke inaczej. Zamiast calego kurczaka uzywa on tylko piersi z kurczaka pokrojonych w dosc duza kostke, reszta jest tak samo, potrawa nie jest ostra, najlepiej podobno smakuje z sosem chili

Kurczak kfc

Ktora z Was ma sprawdzony przepis na takiego kurczaka?Moj maz co jakis czas ma ochote na kurczaka kfc, ale w Norwegii tylko mcdonald,kfc brak. -- "Mamo nie boj się, to tylko Hehalump trąbi."

kurczak faszerowany

Właśnie przeczytałam wątek o ulubionych potrawach. Pamiętam z dzieciństwa pysznego kurczaka faszerowanego. Z kurczaka zdejmowało się skórę z mięsem. Do tak przygotowanego "worka" wkładało się nadzienie z wątróbki, bułki, natki pietruszki, rodzynek, jajek, z dużą ilością gałki musz, zaszywało

biedny kurczak

Kupiłam kurczaka i nie myślałam w jaki sposób podzielę go na części. Teraz usiłuję to zrobić. Przechodzą mnie dreszcze przy łamaniu biednemu kurczakowi kości, odcinaniu szyji, nożek itp. Zaczynam myśleć "moje ciało grobem zwierząt". Chyba nie zjem go.

Kurczak kapama

Kurczak kapama - Koto kapama Przepis pochodzi z książki "Kuchnia grecko - polska i polsko - grecka dla początkujących" SKŁADNIKI: 1,5 - 2 kurczaka w porcjach, pół kostki masła, 1 duża drobno pokrajana cebula, 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę, pół litra puree lub przecieru

Kurczak Mike

Ta historia miała swój początek 10 września1945 roku . tego dnia, farmer Lloyd Olsen z miasta Fruita stanu Kolorado wziął do ręki siekierkę pragnąc zabić kurczaka n a kolację . Nie wiadomo dlaczego , źle trafił ofiarę odcinając łepek ,ale pozostawiając większą część pnia mózgu i jedno ucho . tym

...kurczak POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......polski kurczak jest hit w swiecie!.........nr.1...........i nawet nie ma grypy!

kurczaki, jajka...

czy ktoś orientuje się, czy Pani która ciągle biega po osiedlach i sprzedaje kurczaki może to robic, czy taka sprzedaż nie jest zakazana

Kurczak inaczej

8-10 porcji z 1 kurczaka to cud ekonomiczny i kulinarny.Ciekawe jak wygląda porcja czy nie za obfita.....

podstępne kurczaki...

Pani Moniko, Dziewczyny! Ostatnio mnie zmroziło... w rozmowie z rodziną usłyszałam, że jak karmię to nie powinnam jeść kurczaków z powodu hormonów, którymi są naszprycowane. W indyku, dla odmiany, ponoć hormony się nie odkładają. Dlaczego nie powinnam? Bo podobno te hormony zawarte w

Jesz kurczaki??

Wiecie bardzo czesto adlam kurczaki,ostatnio poprostu mi zbrzydly,i przestalam jesc,i wiecie co?! napiecia przedmiesiaczkowego wogole nie mam! wczesniej trwalo 10 dni przed okresem!zadnych hustawek nastroju! no moze czasem,ale o wiele mniej!bole pod czas okresu?! he zapomnialam wogole ze MI

kurczak zagrodowy

Witam, mam pytanie, czy gdzieś w okolicy BB można kupić kurczaki zagrodowe?? może mazańcowice??

Kurczak Mały

Czy ktoś może ma wzór Kurczaka Małego? Ewentualnie zna stronę, z której można go ściągnąć. Dość pilne.

Kurczak teriyaki

Z Kuchni Azjatyckiej Konnemana 125 ml japońskiego sosu sojowego 2 łyżki wina mirin 1 łyżka cukru 2 łyżki oleju 12 nóżek kurczaka Do rondelka wlać sos sojowy, mirin, dodac cukier. Zagotować, gotować bez przykrycia 2 minuty Na patelnię wlać olej, partiami smażyć nóżki kurczaka

Kurczaki - rozkład

Kto potrafi tak "genialnie" ułożyć rozkłady, aby z Kurczaków, skąd odjeżdżają 4 linie tramwajowe, ich odjazdy następowały zaraz po sobie? W dni powszednie: 15: XX 06 16 26 36 46 56 6: XX 07 17 27 37 47 57 16: XX 08A 18 28A 38 48A 58 5: XX 09 19 29 39 49 59 Nic dziwnego, ze 16 (w

świeże kurczaki

Mieszkam od niedawna w Tarnobrzegu i nie wiem gdzie można kupować dobre świeże kurczaki, udka, piersi, skrzydełka itp. Proszę o pomoc.

Kurczak pieczony

Jak długo i w jakiej temp piecze się nogi kurczaka. A naczynie żaroodporne otwarte czy zamknięte. Podpowiedzcie.

Czarne kurczaki

Niespodzianka w dziale miesnym nowego ,kolejnego juz ,chinskiego supermarketu. Naturalnie czarne kurczaki. Ktos akurat kupowal. W koncu czemu nie ? -- Leszcz we forget. Sad udaje sie na dorade.

Kurczak aksamitny

15 minut z jednej i 15 z drugiej? Nie da rady. To się nie może udać. A aksamitnego kurczaka robi się zupełnie inaczej. ------ Kurczak "aksamitny". Kurczak (1 kg), 100 g szynki, 4 białka, łyżeczka maizeny lub mąki ziemniaczanej; olej do głębokiego smażenia; sos: szklanka mocnego rosołu z

Kurczak kukurydziany

Kurczak kukurydziany. czy ktos orientuje się o co chodzi? prawdopodobnie populary we Francji.

Wedzony kurczak

Witam serdecznie,moja mama podala mi z Polski wedzone udka z kurczaka,ma ktos moze pomysl jak je spozytkowac,bede wdzieczna za inspiracje,pozdrawiam.

pieczony kurczak

Gdzie na Ochocie kupię w sobotę rano (koło 9-10-tej)upieczonego kurczaka? Pomóżcie!

kurczak gotowany

Poradźcie proszę , w jaki sposób zrobić smacznego kurczaka gotowanego ? Pozdrawiam Halszka

Kurczak calypso

Ponoć z kuchni karaibskiej. Przepis z gazetki sklepowej. 4 piersi kurczaka ułożyć w naczyniu żaroodpornym (naoliwionym), posolić, popieprzyć. W miseczce wymieszać 2 łyżki cukru trzcinowego, 1 ząbek czosnku (rozgnieciony), 1/2 łyżeczki sproszkowanego imbiru (co za pomysł, tylko świeży!) i

pieczone kurczaki

Gdzie na Ochocie mogę kupić w sobotę przed południem pieczonego kurczaka z rożna? Kto mi poradzi?

Marynaty do kurczaka

Ostatnio okazało się, że umiem gotować. Powiedzcie mi ematki - jakie są wasze ulubione marynaty do kurczaka? Kurczak do pieczenia. Ja robię z tego: aniagotuje.pl/przepis/marynata-do-kurczaka robiłam w

Kurczak - pomocy!

Dziewczyny - dziś na obiad zrobiłam kurczaka na butelce piwa i została mi z niego dosyć duża pierś. Czy można z niej wyczarować coś na jutrzejszy obiad?dla rodziny 2+1? Proszę o rady. Dzięki

Blanszowanie kurczaka

W przepisie na zupe pojawia sie info aby zblanszować pierś kurczaka wrzątkiem , rozumiem że to znaczy wrzucenie do wrzątku? Jeśli tak to na jak długo? Help pls :)))

Kurczak najłatwiejszy

Kurczaka natrzeć solą i pieprzem, do naczynia żaroodpornego dodać 40 ząbków czosnku, wlać butelkę wina czerwonego, wytrawnego taniego i piec około 2 godz w 180 stopniach.pycga

Wędzony kurczak

mam problem czy ktoś wie dlaczego po uwędzeniu kurczaka skóra na nim robi się twarda i gumowata praktycznie nie do zjedzenia chociaż mięsko pod skórą jest wyśmienite

faszerowany kurczak

Gdy mojej mamie znudzą się wędliny, sama wymyśla... coś do chleba. A to rezultat nudów z ubiegłego tygodnia (przypomniała mi się Wielkanoc). Kurczak wyszedł pyszny, soczysty, smakował nie tylko na kanapce, grube plastry były pyszne z ziemniakami i zieloną sałatą. Można jeść na zimno i na ciepło

Filetowanie kurczaków

Pilnie poszukujemy!! Dla jednego z naszych klientów holenderskich -Pracowników do filetowania kurczaków Praca na taśmie Wymagane: -minimum 1 rok pracy na taśmie -umiejętność filetowania http://ofertypracyzagranica.com.pl/ogloszenia/49-dam-prac/2955-filetowanie-kurczakow.html czytaj dalej ...

kurczak-prosba

dawo juz nie kupowalam calego kurczaka. I zastanawiam sie.Kupilam warzywa i moge go ugotowac a potem zrobic risotto, tyle ze nie umiem a poza tym obieranie z kosci to troche nudzne zajecie. Moze go upiec ? Jakas marynata? Sama nie wiem........Podpowiedzcie cos. Te kurczaki sa ostatnio paskudne

kurczak teriyaki

2 srednie piersi z lurczaka, pokroic w cienkie paski, 2 lyżki sosu sojowego, 1 lyzka oleju, 2 duze marchewki pokrojone w zapalke, czerwona i zielona papryka pokrojona w zapalke, 150g sosu teriyaki, peczek szczypiorku posiekany. Marynowac kurczaka w sosie sojowym przez 20 minut. Rozgrzac olej i

Luzowanie kurczaka

Od lat się zabieram za naukę luzowania ale na razie kończyło się na marzeniach... Czy ktoś może polecić jakiś film instruktażowy? Obawiam się, że sam opis mi nie wystarczy. A tak mi się marzy dobry, nadziewany kurczak...

KURCZAK SWEETY????????

Czy ktos ma moze jakas stronke z gadka tego kurczaka jakas piosenka jak z ta zaba jesli tak to bardzo prosze o pomoc :)

Kurczak faszerowany

W czasach jakze juz odleglych mego dziecinstwa byla to potrawa niedzielna i odswietna podawana z mizeria albo salata zielona ze smietana. Chcialabym zrobic ponownie. Czy ktos zna dobry przepis retro na faszerowanego kurczaka? -- Wypilem duszą,dusze z kałamarza Jan Nepomucen Kaminski

Jerkowany kurczak

Przepis(chyba) Pascala Brodnickiego. MARYNATA JERK: 2lyzeczki chili 1 lyzeczka galki muszkatolowej 1lyzeczka soli 1lyzeczka cukru 2lyzeczki tymianku czarny pieprz cebula ostra papryczka chili 2lyzki oliwy 3-4zabki czosnku wszystkie skladniki marynaty zmiksowac. Kurczaka podzielonego na

Kurczak Mały

jak brzmi to zdanie (ale dokladnie), ktore kurczak zawsze belkocze w sytuacji stresu gdy ma cos powiedziec? Z gory dziekuje -- Quid leges sine moribus vanae proficiunt?

kurczak faszerowany

Chcialabym nadziac czyms kurczaka ale nie mam pojecia czym moglabym to zrobic.Jesli ktos ma jakies sprawdzone propozycje to bardzo prosze. Z gory serdecznie dziekuje

Szukam kurczaka

Widzialam na stronach takiego fajnego kurczaka zrobionego z ...? chyba rurek. Nie mam pojęcia gdzie tkwi tajemnica..... Schematu nie znalazłam. jestem poczatkująca w tej dziedzinie, ale juz bakcyla połknęlam. Pomoże mi ktoś? szukam motywów wielkanocnych dla dziecka... mama Aga

Kurczak śródziemnomorski

To danie to smaczna odmiana klasycznego kurczaka. Sos z dodatkiem aromatycznych przypraw i warzyw, w którym mięso zachowało chrupiącą skórkę to doskonały sposób letni obiad lub późną kolację. Do tego lampka białego wina i można oddać się rozkoszy konsumowania.:) Porcja na 3 osoby 3 udka

skrzydelka kurczaka

Witam, czy ktoś może mi w przybliżeniu podać ilość kalorii pieczonego skrzydełka kurczaka ? tam jest prawie sama skóra, wiec chyba "niskokaloryczne" to nie jest. :) N.

Dobry kurczak:)

Czy możecie mi polecić miejsce w Zielonej Górze gdzie można zjeść/kupić dobrego kurczaka pieczonego albo wędzonego:)może być z rożna. Nie orientuje się, bo w sumie nie jem a naszła mnie ochota:)

Kurczak faszerowany

Szukam przepisu na kurczaka faszerowanego. Duzo jest przepisow w internecie ale jakos nie jestem do konca przekonana ze ten dany przepis bedzie dobry no i najlepiej bez watrobki bo nie lubimy. Moze macie jakis sprawdzony przepis?

Wypasione kurczaki:)

https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53668,12041421,Kurczaki_w_Polsce_sa_dobrze_traktowane.html Cała prawda jak to Kogutowi dobrze robią:) -- Ejno "Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować" https://www.carteiroonline.com/gifs/mini_gifs/200.gif

Kurczak Kamala

Kamal, Marokańczyk, współpracownik mojej Mamy, dał jej ten przepis dawno, dawno temu. Wtedy jedliśmy to ciągle. Odświeżam i uwspółcześniam po latach: Z 8 podudzi kurczaka zdjąć skórę. Lekko posolić, popieprzyć. Zrumienić na tłuszczu (najlepiej na klarowanym maśle). Przełożyć do garnka. I

Kurczak tandori

Znowu do Was z pytaniem. Mam swiezego kurczaka, przyprawy, konieczne przyprawy. Czy radzilybyscie go pociac na porcje, czy raczej calego ponacinac i wlozyc do gesiarki? W przepisach jest napisane, ze do metalowego garnka nie mozna, wiec gesiarka emaliowana odpada

spaghetti+kurczak

Mam makaron spaghetti i filety z kurczaka, jak z tego wyczarowac pyszny obiad? Tylko zeby skladniki mozna bylo dostac w osiedlowym sklepiku, bo za nic mi sie nie chce do Almy jechac :))) Dziekuje.

Kardamonowy kurczak

przepisie, ale w całości, co nie oddaje jej ostrości, a ja właśnie potrzebowałam jej do zrównoważenia mleka kokosowego (czegoś ostrego, bo kwaśny element był w postaci soku z cytryny). Ale do rzeczy... Na 4 porcje potrzebujemy: 1,5kg części kurczaka 25 szt. kardamonu 4 ząbki czosnku 3cm świeżego

mięso kurczaka :/

kurczaka, podobno lepsze jest z indyka, bo mniej faszerowane hormonami. Co o tym myślicie? Ja szukam drobiu na wsi, teściowa mi wmawia, że jak kurczaka z hodowli "popasie" przez 3 tyg. na innym domowym jedzeniu, to jest ok, że nie ma już szkodliwych subsancji. I co mnie najbardziej wkurza, to to

Kurczak pośpieszny

Witajcie! Czytam, oglądam - ślinka mi leci i zazdroszczę :) Moje pospieszne danie powstało pod wpływem przepisu na słoiczku sosu "Sambal Oelek" (dla mnie nowość). Tyle, że nie dałam wieprzowiny, a filety z kurczaka, nie miałam grzybków moon ani innych więc nie dałam, a sake zastąpiłam whisky