da grasso katowice

Pizzeria Da Grasso, Katowice

Restauracja z oryginalną włoską pizzą, dużym wyborem makaronów i dań meksykańskich. śląskie Katowice Św. Stanisława 9 40-013

Da Grasso, Katowice

Restauracja Da Grasso znajduje się w Katowicach, przy ulicy Panewnickiej. Lokal specjalizuje się w daniach kuchni włoskiej. śląskie Katowice Panewnicka 28 40-709

Da Grasso

Da Grasso to pizzeria, która znajduje się w Sieradzu łódzkie Sieradz Rynek 14 98-200

Da Grasso

Da Grasso to znana na terenie całej polski sieć pizzerii, która z dnia na dzień zyskuje nowych klientów dzięki niepowtarzalnemu smakowi włoskich potraw. śląskie Bielsko-Biała Cechowa 23 43-300

Da Grasso, Zduńska Wola

Restauracja Da Grasso znajduje się w Zduńskiej Woli, przy ulicy Łaska. łódzkie Zduńska Wola Łaska 46 98-220

Re: Da Grasso

"> tzn jaka z prawdziwego zdarzenia ???" Pizzerią z prawdziwego zdarzenia jest np. Sycilia w Katowicach. Inna cena, inna jakość, inny lokal, inna pizza. Kto był, wie o czym piszę.

Re: Pizzeria DA GRASSO_ skandal

spojrzcie prawdzie w oczy, chcecie miec swoje wojewodztwo i byc kims kim nie jestescie?Czestochowa to male miasto.Nigdy tutaj nie bedzie obyczajow wielkomiejskich. FAkt takiego chamstwa w waszych pubach mnie w ogole nie dziwi. Z tego co tu wyczytalem to u mnie w miescie w moim da grasso nigdy do

Re: Jedzenie na telefon w Katowicach

da grasso, jedna z lepszych imho pizzerii na tel. -- Forum Katowice --- (Dz.U.R.P. nr 73, poz. 494)

Re: pizzeria/pub w Katowicach

a moze zakonnicy na placu wolnosci?albo jak ktos pisal juz da grasso:)ewentualnie znajomi "grupowo" chodza do city pub i chwala, pozdr

Re: pizzeria/pub w Katowicach

Miejsc bez liku. Ja lubię pizzerie "Da Grasso", ma całkiem znośny wystrój i duży dość ładny lokal, ale chyba "Dominium" na Staromiejskiej jest fajniejsze, szczególnie na piętrze. Po pubach nie chodzę, bo wszędzie palą pety i ciuchy mi śmierdzą.

Masakra! ! !

Pamiętam jeszcze pierwszą Da Grasso w Katowicach przy ul. Mariackiej. To ciasto, sosy itp, lepszej wtedy nie jadłem nigdzie. Ostatnio wzięło mnie na pizze. W związku z tym, że do dziś dobrze wspominam produkty Da grasso, zamówiłem Margherita (ostatnio w różnych sieciach dodatki są kiepskiej jakości

Re: porównanie pizzerii w katowicach?

Słyszałam dużo dobrego o Batmanie, uwielbiam Dominium, ale trochę już mi się przejadła. DaGrasso też dobra.. Dużo informacji na temat lokali w mieście i opinii na ich temat można znaleźć na nowo powstałym portalu www.dood.pl . Strona dla Katowic co prawda dopiero zaczyna startować, ale ma coraz

Conga w Piasecznie

swoich słuchaczy przenieść w zupełnie nowy świat, pełen kolorów, rytmu i ciepła. Zapraszamy wszystkich w sobotę 18 kwietnia do Klubu Mono przy ul. Jana Pawła II 45 w Piasecznie (II piętro - nad pizzerią DaGrasso).

Re: Wielkie przejęcie w branży restauracyjnej - S

(bo to tylko panowie) była bardzo miła. Nie odwiedziłam jeszcze Fenixa, więc nie wiem czy jakość i smak potraw, a nade wszystko obsługa zmieniły się i czy na dobre czy na gorsze. Da Grasso kiedyś miało nawet dobre pizze i obsługę. Jakiś czas temu te pizzerie podupadły - jakość i smak pizzy

Re: Dlaczego życie po 21 w Ostrowcu nie istnieje?

. Zresztą zobacz jak jest wieczorami przy Da Grasso lub przy A'propos. Tłumy wręcz. A przy a'propos zaparkowane samochody, grubo przekraczające portfele zwykłych mieszkańców. A jeśli narzekasz na pustki w mieście to powinieneś zobaczyć Katowice (Rynek, Spodek i okolice)... puściutko. Mógłbym nago latać

Konkurs zakończony. Znamy najlepszą pizzerię!

Jestem zaskoczony. Być może jedna z dwóch pizzerii wożących może zostać uznana (tylko jedną z nich poznałem) za najlepszą pizzę, ale z pewnością nie włoską pizzę (są przecież pizze amerykańskie). Tak samo zaskakuje mnie nie znana z Poznania ale Warszawy i Katowic Da Grasso. Jeszcze nie spotkałem

Stylowe Uderzenie 8 Tarnobrzeg

MISZA 31 BBoy ADAM 32 BBoy FREE Sponsor główny: Producent rozdzielni elektrycznych SELTAR KOMPUTRONIK salon Tarnobrzeg VIACOM UNISOFT HEYAH MIX ul.Wyspiańskiego 9 Firma Budowlana SKOBUD Agencja detektywistyczna ARGUS Sponsor DA GRASSO KEBAB Piekarnia MAGDALENKA Biuro podróży

Fajne co!?

miejskich (290) Gość: hmm 26.02.06, 22:21 Alert przed ptasią grypą ogłoszony (4) Gość: Piotr 26.02.06, 22:17 • znaleziono psa (1) Gość: sgx 26.02.06, 22:11 • szukam dziewczyny (7) Gość: Przystojny 26.02.06, 22:11 • Co sadzicie o Da Grasso? (23) Gość: klara 26