buns

Karolina Wiercigroch

Ostrygi, przegrzebki i homary. Co zjeść w Kornwalii?

Ostrygi, przegrzebki i homary. Co zjeść w Kornwalii?

Kornwalia. Południowo-zachodni kraniec Anglii smakuje i pachnie oceanem. To cel podróży dla kochających długie wędrówki, surowe krajobrazy. I ciszę.

Wielkanocny miszmasz

Modernizujemy wielkanocne talerze. Nadamy im trochę europejskiej atmosfery. Spróbujmy w tym roku do naszego tradycyjnego menu dodać trochę innowacji. Z europejskich świątecznych stołów wybraliśmy kilka propozycji. Będzie i wytwornie, i prosto. Słodko i wytrwanie. Na pewno smacznie.

Wielkanocne wypieki miedzynarodowe

Nowe ciasta dla tych, którym wielkanocne baby się przejadły. Nowe dla nas, ale tak naprawdę tradycyjne. Podróżując palcem po mapie, odkrywaliśmy europejskie wypieki świąteczne. Okazały się zupełnie niezłe...

  • Spis przepisów miesięcznika KUCHNIA Rok 2011

    Spis przepisów miesięcznika KUCHNIA Rok 2011

    piance 5/59 gruszkowa terrina z lodami bazyliowymi 9/49 hot cross buns (angielskie bułeczki drożdżowe z bakaliami) 4/72 karmelizowane brzoskwinie z tymiankiem 7/79 karmelizowane figi 8/53 "kawior" z truskawek na kremie z białej czekolady i zielonego pieprzu 6/65 kompot truskawkowo-imbirowy ze

Hot cross buns (bułeczki drożdżowe z cynamonem)

. Udekoruj bułeczki: wymieszaj mąkę z wodą, przełóż do woreczka i odetnij rożek, na każdej bułeczce narysuj krzyżyk. Piecz 35 minut. Zrób polewę: wsyp cukier do wody, zagotuj, mieszając, połącz z napęczniałą żelatyną. Posmaruj gorące bułeczki. Hot cross buns piecze się na Wielkanoc, stąd krzyżyk. drożdże

buns

teraz ja się wetnę ale dałaś link do zdjęcia - całkiem ślicznego :) a wszystcy dostępni sprzedawcy i producenci są tu forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=44603&w=68152260&a=68152260 --

Droga Buns,

tez jestem z Tarnowskich Gor. Jestem kompletnym laikiem w sprawie chust. Chcialabym jednak omotac naszego roczniaka. Nie chce inwestowac w ciemno, bo Wojteczek jest dosc wybredny (nie zaakceptowal swego czasu nosidla i premaxa). Moze moglybysmy sie gdzies spotkac i moze pokazalabys mi swoja

buns

Ja jeszcze o tym zagłówku. A jaki masz? Bo wybór jest spory. Czy na kształt tego: www.allegro.pl/item649070841_poduszka_podrozna_baby_design_rogal_zaglowek.html Czy tego:

Chelsea buns

chcialam dolaczyc do tych co pieka chleb, ale.. nakrecilam sie mocno zeby cos upiec padlo na ten przepis z blogu dorotus76 mojewypieki.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?292262

Buns

A jakiej firmy kupujesz te wafle ryzowe? Juz kiedys czytalam, ze Twoja malutka je lubi i probowalam synkowi jakies kupic, ale te ktore znajdowalam byly za twarde i mialy takie brazowe łuseczki. Moj maluszek latwo sie krztusi, wiec takie odpadaja. Ty kupujesz jakies inne? Pozdrowionka:)

buns

filologia polska?? angielska?? jakaś inna?? i jak możesz to podaj mi tytuł pracy i jak długo pisałaś bo ja się zbieram i zbieram i jakoś obawiam się tych doktoranckich jam filolożka angielska z cykorem przeddoktoranckim także ciężko ci było się zdecydować?? szłaś na doktorkę zaraz po mgr

buns

Wiem,ze to male pocieszenie, ale...to zarza przejdzie. W tym wieku nic nie trwa wiecznie, a zachowania maluchow zmieniaja sie z miesiaca na miesiac. Tez pamietam mielismy pare momentow paniki z Mlodym i jego spaniem - najpierw sie nie wysypialam, bo spalismy z Felixem, a nikt mi nie pwoiedzial, z

8 min buns

Witam :-) Ktoś może ma albo wie skąd ściągnąć używając zwykłej przeglądarki lub dc++? Jeśli byłybyście na tyle miłe to proszę o przesłanie na adres cudogonia@yahoo.com . Wielkie dzięki! PS. Co jeszcze jest z tych 8 min? Też poproszę :-)

Re: buns

buns swiete słowa pisza dziweczyny, u niemowlaka nic nie trwa wiecznie i dziecko co chwile zmienia swoje rytułały:) przerabuiałam to ze starszym, i teraz wiem ze co rusz to inne pory spania, inne przyzwyczienia:) wiec my rodzic nie powinnismy sie przyzwyczajac zbytnio zwłaszcza do dobrego:)

Sweet Brandy Buns

Czyli slodkie buleczki z Brandy. Jesli ktos lubi smak maslanych rogali z dziecinstwa, to te buki sa jak najbardziej dla niego :) Przepis pochodzi z ksiazki 'The handmade loaf', ktorej autorem jest Dan Lepard. Zaczyn 125g pelnotlustego mleka 1.5 lyzeczki pokruszonych swiezych drozdzy 50g

Re: buns

Zgadzam się z Mysią. I wiem, jak trudno to zaakceptować, w momencie, gdy sie dzieje :). Mogą być zęby, a może jest przed jakimś sporym skokiem rozwojowym (wtedy też jakość snu może się obniżyć, a zapotrzebowanie na mleko wzrosnąć), a może i nowe jedzenie. Np. Emma szybko przeszła na tylko 1

do buns

Zazdroszcze :) -- ZUZIA 24 luty 2007 53cm 2600g src="<a href="b1.lilypie.com/T29vp2.png"" target="_blank">b1.lilypie.com/T29vp2.png"</a> alt="Lilypie 1st Birthday Ticker" border="

do buns

Super-Aga to pierwszy Maluch, urodzony 19 lutego,jakiego znam:-)w dodatku moja imienniczka:-)) Całusy dla Agi :-) Aga z Basią:-)

Do Buns

Czesc! Juz po chrzcinach. Basia w kosciele byla noszona, ale nie w chuscie, tylko na rekach u taty. Udalo jej sie nawet tak zdrzemnac. W czasie samego chrztu byla bardzo spokojna, na imprezie potem tez. Teraz spi u mnie na rekach. Ma troszke kataru, ale mam nadzieje, ze jej to przejdzie. Przedw

Re: Do Buns

Hej, jestem z samego centrum, ul. Staropolska. Fajnie, bo wszędzie blisko, do parku rzut beretem;) Cieszę się że impreza się udała:)No i pogoda była super. Pozdrowienia Ania -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

8 min buns

Witam :-) Ktoś może ma albo wie skąd ściągnąć używając zwykłej przeglądarki lub dc++? Jeśli byłybyście na tyle miłe to proszę o przesłanie na adres cudogonia@yahoo.com . Wielkie dzięki! PS. Co jeszcze jest z tych 8 min? Też poproszę :-)

Re: buns

ithilhin napisała: > ja tez czytalam te ksiazke. itd.> No tak, każde dziecko jest inne. Niektóre dzieci mogą faktycznie fatalnie reagować na tę metodę. Nasz Michałek zniósł to akurat dość łagodnie. Najgorszy był pierwszy dzień, ale i tak było lepiej niż podczas innych bezradnych prób

Re: buns

ja tez czytalam te ksiazke. powiem nawet, ze probowalam (przez jeden wieczor) rady tam zawarte zastosowac na chyba okolo 10 miesiecznym wtedy Macku. ksiazka jest napisana bardo sugestywnie i swietnie tlumaczy dlaczego warto zostawic placzace dziecko samo w pokoju. to, ze stopniow sie wydluza cz

Re: Buns pytanie

To zabawka z Ikei z serii MULA, kosztuje ok. 30 złotych, ma allegro chyba też są:)Mamy też kubeczki z Ikei - i tymi zabawkami Agusia ładnie się bawi:) -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Do buns

Ilekroć czytam Twoje posty, to sobie myślę, że Twoja Agusia jest identyczna jak moja Agusia w sensie cycowania i nocnego niespania, więc pozdrawiam Was gorąco!

Buns pytanie

pozwoliłam sobie kliknać na następne zdjęcie (zatytułowane mula). Aga ma fajną zabawkę, takie coś na pewno na długo zajęłoby i Jagódkę, szukam właśnie zabawki nie tandetnej (bo nie wygląda na taką), ale i niezbyt drogą. Mam też juz dosyc tych wszystkich grajacych "fiszerprajsów ". Jak się nazywa

Re: buns

mysia125 napisała: < Michalkowa, jestes zwolenniczka "poplacze, poplacze i przestanie"? ;)> Tak zinterpretowałaś tę książkę ? Hmmm, ja tam znalazłam bardzo wiele cennych zasad, np. o kładzeniu spać i budzeniu dziecka o odpowiednich porach, o rytuale zasypiania, potrzebie (tudzież je

Re: buns

ano tak. wszystko mija. i jest lepiej. tylko sama faze "trwania" trudno przetrwac. czasem pomaga zaakceptowanie, ze tak musi byc i juz. ze taki etap. w innym wataku Ci o hamaczku pisalam. -- Gosia Maja: 26.03.99; Maciek: 14.02.05; Michał: 27.02.07 <

do buns

zawsze dodaje maselko lub oliwe z oliwek,ale to na sam koniec. Taka zupke-krem podaje 2 razy (w dniu gotowania i next day)

Do buns o marchewkowy torcik

Buns, podaj, prosze bardzo, przepis na ten torcik marchewkowy, ktory zamierzasz zrobic na roczek Agusi. Moze sciagniemy od Was. U nas tez problemy wysypkowe. No i mam nadzieje, ze Anntenka pochwali sie, jak ona zrobila swoj dla Dawidka.

Re: do Buns

Moja Mama zabiera Agę na spacer robię coś szybko w domu....A Adze najwyraźniej taka ilość snu wystarcza bo w dzień jest wesolutka. gorzej z nami;) -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Re: buns współczuję

!!! ;) -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Do Buns -jeszcze jedno pytanko...

Buns, wczytalam sie jeszcze raz w Twoja odpowiedz dotyczaca ciasta marchewkowego i mam pytanie: o co chodzi z tą sodą? Napisalas: "bez sodu i niskosodowy proszek do pieczenie". Wybacz moja ignorancje i oswiec mnie prosze - dlaczego soda jest szkodliwa? Staralam sie sama cos znalezc w internecie

Re: do Buns

Buns, a jak spi malutka w dzien? chyba musi te nocki troche odsypiac? bo to przeciez dla niej tez meczace, prawda?

buns współczuję

a powiedz mi z jakiej dziedziny robisz doktorat?? czy może rozprawa doktorska to nie doktorat?? -- anntenka szyjąca --> TulliMY Mei Tais www.tullimy.blox.pl ŻabaSzerokoustnaMa

Do buns

U nas sprawdziła sie herbatka uspokajająca Boovity - jabłko i melisa bez cukru, ale spradziła tzn ze nawet ją lubi, bo o pożądanym efekcie to ciężko tu mówić:) -- Lilusia 8 luty 2007 r.

Re: buns

Naszego Grzesia usypialiśmy na rękach przez 1,5 roku. Słyszałam głosy, że to przesada ale nie byliśmy wszyscy gotowi na zmianę. Wreszcie miałam dość, bo zaczął boleć mnie kręgosłup i Grześ wydawał mi się wystarczająco duży na zmiany. Nauczył się w 2 dni zasypiać sam. Znałam metodę z "Każde dzieck

buns gratuluję !

Tatusiowie się wyrabiają... Jak mój połknie bakcyla, to może namówię go na drugą chustę ;) Rozsądek mówi, ze nie jest konieczna, ale... ... marzy mi się Hopp w jakimś jasnym kolorze. Czy ten Twój to był Nairobi? Do tej pory ten kolor podobał mi sie najbardziej. Po zobaczeniu na żywo Rio, kiwi_7

Re: Droga Buns,

:) -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

BUNS albo MAMMUK ------- prywata

jak bedzie u was girasol to dajcie znac na maila przyjade i se pomacam tyż jakbyście mogły byłabym dźwięczna :)) -- ♫Pyszczek

do buns - zdjęcia

Wrzucam link do zdjęć z Tarnowskich Gór. Buns mam nadzieję że jeszcze zajrzysz tu na chwilkę ( jako współuzależniona może nie odpuścisz;) i jeszcze zdążysz zobaczyć. Ja dopiero przed chwilką weszłam na Kawałek szmaty...u nas dzisiaj okropna burza była. Buns dobrego wyjazdu! I wypoczywaj dużo

Aga buns kończy roczek !!!

Wszystkiego najlepszego dla Agusi, spokojnych, przespanych nocy;)) i grzecznych rodziców :) Sto lat !!! życzy Lidka z chłopakami -- Lidka mama Kuby (02.08.2000) i

Ja jak Buns :)))

-- ♥Junior Pilot ma już♥ Flightlevel 350

Re: buns współczuję

u mnie w dziekanacie też była jedna taka strasznie wredna, że cholera człowieka brała...ale studenci sie zbuntowali i już wredna być nie mogła...dobrze Jej tak. A za Ciebie tzrymam kciuki żeby wszystko się ułożyło i żeby szybko ten indeks się znalazł. --

Re: do buns

widzę że mamy dokładnie te same problemy z córami!! wszystko co piszesz odpowiada zachowaniom mojej małej. Próbowałam być twarda i diecię przez 3 wieczory się darło a ja płakałam, nic nie pomogło. Usypiała ze zmęczenia, a po paru min. budziła się niby wyspana, bawiła się parę min. i dalej płakała.

Re: buns gratuluję !

Lidko, Nairob - okrzyknięty chustą warszawską :D - powinien się i na Śląsku świetnie nosić. Po zdjęciach sądząc - fajne spotkanie, fajne motanie, a deszcze nam ostatnio nie sprzyjają... ale co tam, nie takie mokre znowu.

Re: buns mam prośbe...

ok,tylko mała teraz śpi na tej chuście, więc jak się obudzi biorę się za mierzenie. -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Re: re buns

moja też zasypiała sama, ale posłuchałam lekarza i zabrałam smoka 10 dni temu.Pierwszego dnia Czegoś jej brakowało następne 2 dni w miarę spokój, a teraz znów bunty ale wszystko zrzucam na zęby, których nie ma;))Od wczoraj też próbuję uśpić śpiewając kołysanki, ale zasypia raczej z płaczu i ze zmęcz

buns babo no

zareklamowałaś nieźle jak ja teraz tyle wytrzymam czekania co????????? -- TulliMY Mei Tais Blox ŻabaSzerokoustnaMa

buns byłaś w parku chorzowskim?

moja chrzestna mi właśnie napisała że mijała w parku brunetkę z przeuroczym uśmiechem no i pierwsze skoarzenie to ty :-) a jak nie ty to kto mijał moją ciotkę w parku koło 17? -- walka z wafelkami

8 minute buns

Ćwiczenia na tyłek zaliczone. Raptem to 8 minut, więc dałam radę. Pracują tutaj inne mięśnie niż przy zestawie callanetics, więc było mi w miarę łatwo. Ciekawe, czy takie 8 minut dziennie coś da ? Niby lepsze 8 minut niż nic, ale ... no nie wiem. Na razie będę łączyć te ćwiczenia. Jak mi się tył

Re: Chelsea buns

Albo za wysoko ustawilas polke w piekarniku, albo za wysoka temperature. Nawet dorotus (chyba, tak mozna domniemywac na podstawie zdjecia) rodzynki sie lekko popalily. U ciebie widac surowe ciasto w srodku i wegielki na wierzchu. Szkoda, bo przepis praco- i czasochlonny. Mozliwe, ze twoj

Re: Chelsea buns

skad pomysl ze sie zalamie? daleko mi do tego :) wg mnie przepis nie jest pracochlonny a czas? coz, wiekszosc drozdzowych wymaga czasu a piekarnika, fakt, jeszcze do konca nie wyczulam :)

Re: Buns pytanie

Rzeczywiście na allegro też są, a nawet inne tego typu: mniejsze i tańsze. Dzięki:) -- Wiktor Adoptując mnie ratujeszmi życie

Olazur i Buns

widzę że wy też tak często karmicie a powiedzcie czy inne jedzenie dawane w dzień/wieczorem nie powoduje że maluchy dłuzej śpią? bo u mnie to nie ma żadnego związku:( -- Basia

Do lidkamamakuby, buns lub sabciass

Dziewczynyb jestem z Częstochowy chciałabym zacząć nosić w chuście mojego prawie 8 miesięcznego synka, alem zielona kompletnie. Nadal spotykacie się w Ikei czy jeśli przyjadę w sobotę mogę liczyć na waszą pomoc, a może wcześniej mogłybyśmy się spotkać. Nie mam jeszcze chusty - proszę pomóżci

8 min. buns ma ktoś????

Chodzi mo filmik na nózki...Jeśli tak to bardzo proszę o przesłanie na siuta82@interia.pl Z góry wielkie dzięki. Pozdrowionka

Re: Sweet Brandy Buns

Fajne buleczki. Jednak kupie te ksiazke. A gdzie kupujesz swieze drozdze? -- Piekny i czuly :)

Re: do buns - zdjęcia

i ja dzisiaj nieswoja, nic mi sie nie chce, zakladka z chusty.info caly dzien otwarta i tylko odswiezam jak maniaczka jakas. a tyle mam do napisania - foty batmana zamiescic, napisac o aukcji dla adasia (moby), no i wogole was poczytac, nawet na wygnane zajrzec i sie powkurwiac. normalnie pu

Buns - witaj w klubie:)

nocy 2. trzeba go bylo usypiac (w trzecim i czwarty miesiacu sam zasypial po kolacji odlozyony do łóżeczka). Buns poczytaj sobie o wynikach ankiety, mysle,ze sa dosc trafne. U mnie od pieciu dni problemu nie ma:) Bo zmusilam Jasia, zeby zasypial sam: dalam mu moja koszulke, ktora pachnie mna

Buns, masz super zdjęcia w fotogalerii!!!

te ostatnie to była jakaś profesjonalna sesja? REWELACJA!!! pozdrawiam serdecznie! -- Moje szczęścia dwa: Jakub-Pietrucha (11.02.2007) i Szymonek-Ancymonek (26.09.2009)

cwiczycie 8 minute buns ? jakie efekty ?

bo ja cwicze od tygodnia :) cwiczenia bardzo ciezke :( a na efekty po tyg. to chyba jeszcze za wczesnie ;)

Re: BUNS albo MAMMUK ------- prywata

Jak tylko dotrze - zaprazsam do "macania" ale to chyba potrawa zanim do mnie dotrze:( -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Re: Sweet Brandy Buns

Piekne zdjecie jak zwykle:) No zeby mi jeszcze te buleczki wyszly tak jak Tobie:) -- no i jeszcze Pinezka Kuchenne Pogaduszki

Re: Sweet Brandy Buns

Nie znam. To pewnie nie jest jakas siec? -- Piekny i czuly :)

Re: buns mam prośbe...

mozesz zmierzyc swojego poucha złozonego tak jak do załozenia i podac mi ile ma długosci tek krótszy brzeg a ile ten dłuższy:) proszę:)))

Re: 8 ABS buns !!!

s001.wyslijto.pl/index.php?file_id=000739550897308123038925309&gk=laptop -- neti13@gazeta.pl

Re: Sweet Brandy Buns

Medal z kartofla za bystrosc. To polski sklep pewnie. <glupek> -- Piekny i czuly :)

Re: do buns - zdjęcia

możesz na gazetowy :) -- Ania mama Kubusia (27.01.02) Karolinki (17.12.03) Kingi (05.08.06) i Ktosi (wrz 08) nasz blog nosimy bo lubimy :)

buns masz rację ale

masz rację pisząc że nasze maluszki uwielbiają zasypiać z nami ja też uwielbiam gdy mały zasypia obok mnie i tak do pewnego czasu było may zasypiał przytulony do mnie w łóżku u nas ale potem to się zmieniło i inaczej jak na rękach będąc lulanym nie umiał zasnąć często do tego musiała być włąc

Hot cross buns - drożdżowe bułeczki cynamonowe

Przepis tutaj kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,45843562,P_KOBIETA_PRZEPISY.html Ponieważ to nie Wielkanoc, zrezygnowałam z tych krzyżyków, wykorzystałam pierwszą część przepisu; I m

Re: BUNS albo MAMMUK ------- prywata

OK, ale do mnie to on pewnie w grudniu dotrze. Szczerze mówiąc, to w cichości ducha też liczę na Buns albo na Lidkę, bo one będą go miały wcześniej. Pozdrawiam Asia.

Przeslijcie mi 8 min buns, legs, arms, prosze.....

Prosze przeslijcie mi na adres gazety 8 min buns, legs, arms, stretch i inne ABS juz mam :-) Dziekuje z gory :-) -- ODCHUDZANIE-DIETOWANIE "Dwa tygodnie bylam na diecie i wiesz, ile stracilam? Czternascie dni..." (Totie Fields)

Re: Sweet Brandy Buns

Brandy wolę w szklaneczce, ale zdjęcie cudne. -- GRAM w zielone: kupię 10 GRAMÓW (10 g) groszku za 10 groszy (10 gr).

Re: Sweet Brandy Buns

W sklepie 'White Eagle' :)) Ale dziwna sprawa bo wlasnie dzisiaj mi splesnialy;/ Szybko jakos nie? A data jest do 10 lutego... To wlasnie taki sklep:( -- 'Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuz za rogiem. Jakby bylo kieszonkowcem, dziwka albo sprzedawca losow na loterie: to jego najczestsze wciel

Re: Sweet Brandy Buns

Co prawda objadłam się buchtami z powidłami, ale może taką jedną Ci skubnę... -- Orzeszki

Re: Sweet Brandy Buns

tak się robi z drożdżami również w Polsce :( niejednokrotnie zdarzyło mi się że świeże drożdże pokryły się pleśnią (trzymane w lodówce) jeszcze przed datą przydatności do spożycia :/ Bułeczki cudne, skuszę się w któryś weekend na ten przepis :) -- http://lilypie.com https://lilypie.com/p

Re: Sweet Brandy Buns

Serwusowa sklep jest polski ale nadano mu nazwe angielska) :))Nawet daja reklamowki z logo :)) Niestety nie raz zdarzylo mi sie cos kupic zepsutego.. No nic to drozdze sa na szczescie. Fetti Ty zrob koniecznie te bulki beda Ci smakowac:) Pinosku mam jeszcze cztery wiec jedna moge Cie poczestow

Re: do buns - zdjęcia

Hanti, mogę Ci na gazetowego wysłać adres nowej właścicielki zielonej gabi? A jak nie, to napisz mi na biuro@chusta.info gdzie mogę wysłać. -- www.chusta.info

buns, zajrzyj do skrzynki!

Po pierwsze trzymaj sie - zobaczysz, nie bedziecie zaraz o tym pamietac... a po drugie zajrzyj do skrzynki , cos Ci napisalam na priva. -- Kasia, mama Felixa (23/01/2005) www.kasiamarcin.com założycielka Chustomanii

Re: Aga buns kończy roczek !!!

no to najlepszego dla Agi :) -- pomóż ocalić oczy i życie JOASIOWI w Warszawie kangurujemy ... czyli o chustach prawie wszystko

Re: Do buns o marchewkowy torcik

-- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Re: 8 min. buns ma ktoś????

ed2k://|file|8 minute Abs, Arms, Buns, Legs, Stretch (5 avi files, Divx, DVDRip, High Quality 640x480).rar|354808357|06e2da66c42834f4a4ced1c4888fc110

Proponuje cos nowego na slodko

Cross buns, slodkie buleczki krzyzykowe. A moze juz znane? Pod jaka nazwa? Angielski, mozna przetlumaczyc: www.joyofbaking.com/HotCrossBuns.html -- Od przybytku głowa nie boli.

Sobota/Katowice Ikea -czy aktualne?

` -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

blumch, buns, buska_77 - odbierzcie poczte:)) nt

-- Julka Szymcio poGODNE wyGODNE - zapraszamy;)

Re: 8 min. buns ma ktoś????

ed2k://|file|8 minute Abs, Arms, Buns, Legs, Stretch (5 avi files, Divx, DVDRip, High Quality 640x480).rar|354808357|06e2da66c42834f4a4ced1c4888fc110| mam nadzieje że to o to chodzi :) ja wpisałam w osiołku 8 min buns i mi wyskoczyło.

Re: Do Buns -jeszcze jedno pytanko...

:) -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,buns.html

Re: Aga buns kończy roczek !!!

wszystkiego dobrego i od nas :) Ola z Antosiem :) -- ~ Antoś 28.03.2007 ~ zapiski-optymistki.blog.pl