jak zrobic krem do kremówki

Kremówki

mieszamy je z masą. Odstawiamy do ostygnięcia. Mieszamy od czasu do czasu, by zapobiec tworzeniu się na wierzchu skorupki. Na jednym blacie przestudzonego ciasta rozsmarowujemy równomierną warstwą letni krem i wyrównujemy powierzchnię. Układamy drugi blat ciasta. Oprószamy kremówki cukrem pudrem i kroimy

Kremówka

. Ciasto przekrój na dwa placki, odetnij nierówne brzegi ostrym nożem. Jeden placek posmaruj kremem waniliowym, a drugi pokrój na prostokąty tak duże, jakie chcesz mieć ciastka. Ułóż je na masie waniliowej (dzięki temu łatwo pokroisz potem kremówkę na porcje). Kremówkę włóż do lodówki na kilkanaście minut

Kremówki

Ciasto maślane:,25 dag dobrej jakości (prawdziwego!) świeżego masła,10 dag mąki tortowej,Ciasto podstawowe (pierogowe):20 dag mąki tortowej,2 żółtka,łyżeczka octu,odrobina soli,woda,Krem waniliowy:,0.9 litra mleka,2 żółtka,jajko,10-15 dag cukru,opakowanie cukru waniliowego,16 dag mąki tortowej,2

Kremówki

Ciasto maślane:,25 dag dobrej jakości (prawdziwego!) świeżego masła,10 dag mąki tortowej,Ciasto podstawowe (pierogowe):20 dag mąki tortowej,2 żółtka,łyżeczka octu,odrobina soli,woda,Krem waniliowy:,0.9 litra mleka,2 żółtka,jajko,10-15 dag cukru,opakowanie cukru waniliowego,16 dag mąki tortowej,2

Kremówka "Zrób to sam"

francuskiego, miskę z kremem waniliowym, bitą śmietanę, owoce: truskawki, maliny, jagody, brzoskwinie, morele. Domownicy sami składają swoją kremówkę. Na koniec obowiązkowo deszcz cukru pudru. ciasto francuskie;mleko;cukier;mąka pszenna;masło;wanilia;

Re: Czy można zapiec masę z żelatyną?

sa dwie szkoły, całe lub same żóltka... Przyszlo mi do glowy, ze jezeli dalas kupny budyn i ugotowany zmiksowalas z kremówką, to wlasnie ten udyn sie rozrzedzil. Czasami sie tak dzieje... lepiej od razu samemu zrobic krem budyniowy... ja robilam do babeczek taki: 250 ml mleka 3 cale jajka poł

Tort brzoskwiniowy na urodziny męża :)

, pierwszą część smaruje brzoskwiniowa erotyczna konfiturą , na to krem , nastepnie placek skropiony adwokatem znów krem i placek tez nasaczony adwokatem i posmarowany znów konfitura z brzoskwiń od spodu . Wierzch i boki posmarowane ubitą kremówka 36% z odrobiną rozpuszczonej żelatyny, udekorowane

Czekoladowa wieża z ptysi nadziewanych kremem

Udany przepis na przyjecie sylwestrowe- zawsze robi wrazenie. Niestety zdjecia sa dosc ciemne bo robiłam je jak juz goscie byli i czekali na kosnumpcje wiec raczej malo czasu na poszukiwanie odpowiedniego oswietlenia. Ptysie: 60 gr masła sól szczypta 250ml wody 125g mąka jajka 2 krem: 600ml

Re: Czy robicie w domu ciasto francuskie?

Niestety, żeby wyszło dobre, to należy zrobic jak napisali. Nie robię w domu ciasta francuskiego, kupuję gotowe, to w rolkach z marketów. Na kremówkę potrzeba dwie rolki. Czasami robię ciasto, które francuskim wprawdzie nie jest ale z powodzeniem nadaje sie do zrobienia kremówki/napoleonki. 2

Re: Truskawkowo -jogurtowe i z melona :)

Formy nie trzeba zwilżać lody z foremek wychodzą bezproblemowo wystarczy przytrzymać i przekrecic , ewentualnie chwilę pod strumien(denko formy ) goracej wody 2-3 sekundy. Lody jogurtowe mozna zrobic bez truskawek mozna dac kawę rozpuszczalną cukier puder w odrobinie gorącego mleka lub wody dodac

Re: tarta dla Mamby

moja droga, nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zrobic domowy jakis krem - włąśnie najbardziej by mi tu pasował do kwaskowych truskawek jakiś waniliowy, typu karpatka. Jak Ci sie chce to rób sama. Mysle, ze dobrze by tez sie skomponowalo po prostu z ubita smietaną kremówką lekko posłodzoną

Tort truflowy

Chcialam zrobic tort inny niz dotychczasowe, mocno czekoladowy. Te w necie mnie nie przekonały za to to ten znależiony w książeczce z Biedronki za 5,99 ;) "Torty i ciasta z kremem" okazał sie interesujący. A dekoracja to wynik ogladanie programów cukierniczych z jednym z moich

Pomocy.Jak uratować krem!Komunia w niedziele.

...o ile wogole da sie jeszcze cos zrobic.Krem na ciasto a raczej tort komunijny rafaello,wiec musi byc gesty zeby sie trzymal na brzegach ciasta.Robilam tak: Czekolady 2 rozpuscilam w 2 lyzkach mleka i bojac się o zważenie śmietany kremówki( laciata) dolalam ja do czekolady.wystyglo, wszystko ok

Re: jak zrobić niebieski krem do tortu? pomocy!

krem na bazie śmietany kremówki i galaretki rozpuszczonej w połowie ilości wody. Ja stosowałam niebieski barwnik raz,robiłam tort urodzinowy w kształcie serca ozdobiony niebieskimi kokardami z masy marcepanowej.Tak sobie solenizantka zażyczyła.Tort był ładny całkiem chociaż sztuczny jednak trochę

Re: Tęczowe babeczki

", "Tak wszystko jest", patrzenia czy kuchnia jeszcze jest cała i ile jest strat :) podziałała, włozyla do piecyka, babeczki w piecyku urosły jak himalaje, wyjełyśmy je i podmogłam zrobic jej krem, nauczyłam obsługi szprycy, pokazałam na pierwszej jak wylożyc krem. Młoda reszte zrobiła sama

przepis na kremowke

Papieska Kremówka Składniki Ciasto: 25dag.mąki pszennej 1 margaryna 3 łyżki wody 3 żółtka Krem: 3szkl.mleka 15dag.cukru 1 cukier waniliowy 3 żółtka Przepis Ciasto: Mąkę przesiać. Dodajemy margarynę i możemy łączyć ją z mąką. Gdy nie będzie grudek dodajemy żółtka,wodę i wyrabiamy

Re: przepis na pyszne ciasto

też mam pyszny przepis: ubić 2 białka z 0,5 szkl. cukru, dodać 2 żółtka, 3/4 szkl. mąki z 1 łyżeczką proszku do pieczenia oraz 10dkg umytego i odsąconego maku to piec w 170 stC przez 35 min zrobic krem "do karpatki" - ja robię z proszku rozkroić ciasto i przełożyć kremem na wierz ciasta

Re: Z serii kulinarnej

może być każdy inny kształt :) 2 szklanki śmietanki kremówki 30% 2 jajka ser żółty ( najlepszy taki, który sie ładnie rozpuści i nie będzie tworzył później twardej skorupki na wierzchu) sól, pieprz, curry Wszystkie warzywa wrzucamy na patelnie i dusimy z curry aż zmiękną ( ja patrzę akurat na to jak

Dobos przegrywa z Dacquoise

. dodać 1/4 szklanki cukru, ubić na sztywno, dodać zapachy, skrobię. Kiedy sztywne, wmieszac delikatnie miksturę cukrowo orzechową. Naładowac rękaw cukierniczy i zrobic na pergaminie 3 okręgi o srednicy 26 cm, albo 4 o srednicy 22 cm (w przepisie są 3 okręgi o średnicy 22 cm ale ja jakos strasznie duzo

Re: jak nie nalezy spiewać

wybierają bo programują je ludziki tylko to ze wybierają ci to, co tobie juz sie podoba tylko podobne. jak lubisz napoleonke to masz kremowke i eklerkę i rurkę z kremem. a na makowaca to i tak sam musisz sie natknać o ile bedziesz mial apetyt bo ciagle zapychasz sie kremówkami. w sensie dobór muzy jest

Re: mam 0,5l smietany kremówki- o dobrego zrobic?

zupe krem ;) zmiksuj ulubione ugotowane warzywa, dolej wywaru warzywnego albo rosolku i zmiksuj z kremowką, dopraw uhmmmmm :) -- ups :)

Re: Jak zrobic krem (mus?) do tortu z...

ja korzystam z takiego przepisu (z Feast N. Lawson): 400 g gorzkiej czekolady 500 g śmietany kremówki 60 ml rumu 60 ml golden syrup czekoladę, rum i golden syrup rozpuścić w kąpieli wodnej, odstawic na 5 minut; smietane ubić, dodać czekoladę i wymieszać moja uwaga: dzieki takiej ilości gorzkiej

Re: kremówka+czekolada=co teraz??

Przebilas smietane. Nic sie z tym nie da zrobic raczej, procz jakis pomyslow Praktycznej Gospodyni na odratowanie tego tluszczu i zrobienie z niego bazy pod krem ucierany (ten tluszcz to maslo i czekolada, wiec nic zlego z tego nie wyniknie raczej). A smietana do ubijania musi byc istotnie

Re: Tarta "słoneczko"-jak zrobic? n/t

Już wczoraj się zastanawiałam, ale nie byłam pewna, co masz na myśli nazywając ją "słoneczko"? Znalazłam przepis na krem do tarty owocowej w książce Neli Rubinstein. Wygląda sensownie, myślę, że to może być to, o co Ci chodzi: Krem: 4 żółtka 3/4 szkl (150 g) cukru 1 1/4 śmietanki