ich troje

paz

Te produkty wyrzucasz, a nie powinieneś. Można je jeszcze dobrze wykorzystać

Te produkty wyrzucasz, a nie powinieneś. Można je jeszcze dobrze wykorzystać

Pozornie to tylko resztki i odpadki, które lądują w koszu lub kuchennym zlewie. Przekonamy was jednak, że da się je jeszcze dobrze wykorzystać - także do przyrządzania jedzenia.

Już wiemy kto wygrał! Rozstrzygnięcie konkursu na Kucharza Roku 2008!

To był wieczór! Po pierwsze, wyjątkowa okazja czyli rozstrzygnięcie konkursu na Kucharza Roku 2008.

Tapas nie dla smutasów

Hiszpańskie tapas to po prostu przekąski, ale jakie! Z własną historią, anegdotą, obyczajem, ba, nawet kodeksem postępowania. - To jedna z najlepszych rzeczy, jakie mamy - twierdzą Hiszpanie. I z typowym dla siebie entuzjazmem hołdują tradycji

Wielkanoc w Pizie. Kły, czaszki i kanibalizm

Wielkanoc w Pizie. Kły, czaszki i kanibalizm

oprawcy. Na mocy dantejskiego poczucia sprawiedliwości i smaku kat i ofiara - winni różnych zbrodni - przez los, który ich złączył za życia, pozostaną złączeni ludożerczym gestem już na wieczność.   Dante w opisie nie ogranicza się, rzecz jasna, do opisu tortury. Burzy się na okrucieństwo

Ciao Bella!

Ciao Bella!

cieszyć się życiem w ich imieniu". To John poddał Nigelli pomysł, by pisała o jedzeniu. Ona żyła w przekonaniu, że napisze wielką powieść XX wieku. Czy już zrezygnowała z tego pomysłu? - Całkowicie. Gdybym rzeczywiście miała napisać powieść, to już dawno bym ją napisała, nawet gdyby miała być kiepska

ICH TROJE

ICH TROJE Choreografia: Katarzyna Migała-Skawińska Kostiumy: Grzegorz Skawiński Muzyka: J. S. Bach - Ch. Gounod, M. Marais, S. Colombe, F. Couperin, J. B. Lully Premiera: 1999 r. Występują: Katarzyna Gruca, Dominika Koj, Sylwia Kubacka, Jolanta Kucharska, Sabina Langner, Anna Siwczyk

ICH TROJE :)))

WSTAN, POWIEDZ NIE JESTES SAM..... bo na forum zawsze znajdziesz ich troje.....:))) he he he PS to a propos samotnosci :)))

ich troje

dlaczego do cholery ja zawsze sie musze wpakowac najpierw bylam ja i ich dwoje, teraz jest ich dwóch i ja jeden chce mnie, ja chce drugiego, a drugi sie usuwa, bo jest qmplem tego pierwszego i w ten sposob sa trzy osoby, samotne i niezadowolone żesz w cholere po prostu uwielbiam takie

ich troje

co myslicie o takiej sytuacji. mam stałego faceta i dobrą koleżankę. koleżanka ma męża i dziecko, jednak miłośc z mężem nie łączy, są razem dla dziecka. zdradzaja się nawzajem, kiedy tylko mogą. czesto zdarza je tak, że spędzamy czas we troje, tzn. ja, mój chłopak i kolezanka (dziecka

Trzech magów, nie trzech króli.

Święto powinno się zwać trzech magów, nie trzech króli! Założywszy, że ewangelista pisał prawdę, trzymał się rzeczywistości namacalnej, a nie swoich wyobrażeń o tym, jak powinny wyglądać narodziny Boga. rzecz jest ciekawa, bo sam fakt (?) narodzin w Betlejem jest moim zdaniem mocno

One trzy

Nika. Błyskotliwa, kreatywna, sprawna, szybka, pracowita i dzielna; z nogami do dziąseł i błyskiem w oczach, co bardzo jej pomogło, kiedy ex był odszedł pobawić się nowymi zabawkami na innym podwórku. Nika nigdy nie odpuszczała i nie było dla niej rzeczy niemożliwych. Dobrze zarabiała, ale i ciężko

Ich troje

OOOOOOOO koncert na lotnisku. Normalnie radocha, posłucham z balkonu :))))))) to powyzej to był głupi żart, jakby ktoś nie znał mojego poczucia humoru. A tak na poważnie: co myślicie o tej pozegnalej imprezie. Moim skromnym zdaniem zeszął na psy i pomimo tego, ze odbywa sie prawie za moim

ich troje ;))))))

jakoś nikt nie komentuje trójki tymczasowych redaktorów wydania stołecznego GW - Waltz, Borowskiego i Marcinkiewicza. dziwne. ;)))) co myślicie o tym, że dano politykom szansę redagowania gazety? kto według Was wypadł najlepiej i dlaczego

ich trzech....

Miło popatrzeć co z tego będzie jeden to nieudacznik, drugi łapownik, trzeci już raz wyleciał bo mu sie należało i który z nich zostanie konserwatorem ???? Dobrze, że to nie strategiczny urząd Podlasia bo strach pomyśleć

ICH TROJE

czy nie sadzicie, ze piosenki tego zespolu, przy calej ich jalowosci i badziewnosci moga byc pozyteczne? Ich pozytywne teksty typu: "Wstan, powiedz nie jesem sam...." maja przeciez duzy wplyw na zagubione nastolatki i pomagaja im przetrwac.

ich troje..?

lubicie..? jaką najbardziej lubicie piosenkę..? mi sie najbardziej podoba Bóg jest miłością ------> www.youtube.com/watch?v=ZNH5A_1lUPg&feature=related dodajcie linki pozdro

Ich troje.......

Ogladałam dziś pytanie na śniadanie,co za uroczy widok, Michał razem ze swoimi wokalistkami !! Magda,Justyna i Ania oni startują z tą piosenką do EUROWIZJII??? Nie interesuje sie tym za bardzo, było tak rodzinnie,brakowało tylko.... Mandaryny ......

ICH TROJE

Czesc , juz niedlugo moja ulubiona kapela zawita do Torunia. Wszyscy ich kochamy. Moze bysmy poszli razem na ich koncert ? pozdrawiam Krysia

ich troje

chyba się czepiam ale: " Gość portalu: Eli 06-10-2001 00:39 Właśnie zostałem wyrzucony z chatu oficjalnej strony Ich Troje (http://www.ichtroje.pl/index2.html)choć nikogo nie obraziłem i nie posłużyłem się łaciną polską. Zadałem im jedynie niewinne pytanie o

Ich troje

Opis zdjęcia: Po prawej siedzi m_ona, w środku ja, po lewej siedzi messja. Zarówno ja (apf) jak i messja mamy wyjątkowo obleśne miny. A po drugiej stronie stołu siedzi krizia i pyta niewinnie i zajebiscie uroczo wzrokiem wpatrzonym w kusego-fotografującego. z lewej stronie na dole

ich troje!

co za porazka beda nas reprezentowac nic tylko sie pod ziemie zapasc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a co wy na to?????

" ich troje "

ciekawa fotka z www.twozywo.art.pl www.twozywo.art.pl/foto/index.php?id=10&set=1&b=10

Ich Trzech

co za piosenke ciagle spiewaja w barze "a to co najwazniejsze ...." jaki to ma tytul i gdzie moge to znalezc??

ICH TROJE ??????

img341.imageshack.us/img341/6826/ichtrojepis4cq.jpg

ich troje

wszystko fajnie, tylko dlaczego tak bezczelnie się promują w kampanii sld, czyżby zapomnieli że kiedy rządził zchn śpiewali hymn nienarodzonych koniunkturaliści

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m. 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl Lub Justyna Marut Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego39 m. 24a 90-734 Łódź m :)

Trzy po trzy: Trzy samochody, których nie dałby...

StreetKA czerpie z sejasa jestem w szoku! Czy ktoś może wie co? Bo napewno nie te dziadowskie zwieszenie, które w seicento nadaje sie do wożenia zakupów po mieście, ale w końcu po to sejas jest, chociaż w Polsce to z jego zastosowaniem różnie bywa. Prosze o odpowiedź na forum

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m. 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m .24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m. 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl Lub Justyna Marut Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE I SPOOKO PISZ NA ADRES ich-troje@tlen.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego39 m 24a 90-734 Łódź :)

Koncert ICH TROJE

Słyszeliście że dziś ma się odbyć koncert ICH TROJE w częstochowie na stadionie włókniarza??

ich troje :D

Czy to prawda o tyn Lepperrze ich troje oraz iwanie i delfinie. Ja tym nie jestem strasznie ajnterasoawana , ale można by było się pośmiać. Wiecie,piszcie.

Ich troje wstyd

No cóż wyniki demokratycznego głosowania trzeba uszanować,pozostaje tylko,że taki chłam jak ich troje ludzie wybrali.Już mi się nie chce nic pisać

ich troje/farba

Jakie sa wasze odzczucia po dzisiejszym festynie dla mnie na wielki plus farba dali super koncert rewelacja a ich troje... w sumie to grali jakies smuty jedynie powiedz na koneifc mi sie podobalo a reszta dno.

ICH TROJE & SPOOKO

Jeśli chcesz się zapisać do najlepszego fan clubu Ich Troje pisz na adres ich-troje@tlen.pl Lub Justyna Marut ul. Więckowskiego39 m 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

CHCESZ WSTĄPIĆ DO FAN CLUBU ICH TROJE & SPOOKO????? PISZ!!!!!! jeanny8@poczta.onet.pl LUB Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m. 24a 90-734 Łódź :)

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE & SPOOKO PISZ NA ADRES jeanny8@poczta.onet.pl LUB DOMOWY Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m. 24a 90-734 Łódź

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE & SPOOKO PISZ NA ADRES jeanny8@poczta.onet.pl LUB DOMOWY Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m 24a 90-734 Łódź

ICH TROJE & SPOOKO

JEŚLI CHCESZ NALEŻEĆ DO NAJLEPSZEGO FAN CLUBU ICH TROJE & SPOOKO PISZ NA ADRES jeanny8@poczta.onet.pl LUB ADRES DOMOWY Justyna Marut ul. Więckowskiego 39 m.24a 90-734 Łódź TEL.632-21-67

Wiwat ICH TROJE !!!!!

Skoro jeszcze nikt z forumowiczow nie okazal swej radosci z faktu wielkiego zwycięstwa naszej ukochanej, a przy okazji ŁÓDZKIEJ grupy,to ja musze być pierwszy!!!! Wiwat ICH TROJE!!!!!!! Będziecie wielcy, o wiele więksi niz Variusy i inne blue`sy Miejsce w trojce Eurowizji pewne

jest ich trzech...trzech za duzo?

2 miesiace, nie moge krecic z trzema naraz bo mi dni w tygodniu zabraknie! tylko nie wiem ktorego wybrac, a moze zaden nie jest ten, skoro wszystkich oszukuje? jakby nie bylo. kogokolwiek wybiore, zwiazek opiera sie na klamstwie... mojego M kocham ale boje sie, ze nie ma dla nas przyszlosci

Trzy razy nie - ????

Kiedyś modne było trzy razy tak ! Stawiane warunki , umawiane spotkania ; nieodbyte spotkania ; przekładane spotkania ... I co jeszcze ? No to pytam się - czy długo jeszcze panowie na górze będą grać na naiwności Polakow i jak długo jeszcze ci panowie będą się bawić naszym kosztem - a

Trzej Astrolodzy, a nie Trzej Królowie

pan Jezus przyszedł na świat najprawdopodobniej wiosną, a Gwiazda Betlejemska w rzeczywistości nie była jedna, tylko dwie, wiedzieliście o tym? fizyka-smolenska.salon24.pl/ Mnie najbardziej zaskoczyło to, że

Ich trzech...nauczycieli

.I nic się nie zmieniło, on nadal chce choć raz nie dał rade! Ten z prawej mał nauczać jak zmieniać żony na nowszy (młodszy) model. A ten z lewej jak brać w łapę i przy tym nie wpaść (Przy czynnej pomocy CBA pod wodza kolegi Kamińskiego! Ech ta IV RP... -- Wyższa półka ich mać

Trzech ich było ...

Trzech ich było... Najstarszy z nich, potężnie zbudowany Ćwiczył swoje ciało pięć godzin nad ranem Ciężary podnosił, sprężyny rozciągał Przez to wszystko jednak swoją głowę zaniedbał I odsiedział swój wyrok niemalże w połowie Zwolniono go wcześniej za dobre sprawowanie Ćwiczył dalej i już po

on jeden - one trzy ;)

córka z byłego małżeństwa matka nowa kobieta jaka tu jest zdrowa hierarchia? która ważna albo mniej ważna? bo roztroić przecież się nie można :P no i jak do tych zażyłych stosunków z matką i córką ta nowa kobieta ma podchodzić? rywalizować? usunąć się w cień?

Dwie nie trzy

go, bo tylko w ten sposób można przerwać nieformalne więzi, jakie często łączą samorządowców z lokalnymi biznesmenami – tłumaczy Ryszard Czarnecki, eurodeputowany Samoobrony. Zmiany w przepisach miałyby wejść w życie jeszcze przed jesiennymi wyborami do samorządów. Żeby ci wójtowie

Obrona Ich troje

Ja bardzo nie lubie Ich Troje, a szczegulnie Michała Wiśniewskiego. Ale również ciesze się, że jest. Bo jaki urok miała by muzyka niszowa jakby cała Polska kochała jak Ich Troje i Michała? Żaden. Poto oni właśnie dla mnie są. To co pisze pan Robert Leszczyński to (jak zawsze) święta

GRUPA "ICH TROJE".........

Tyle sie slyszy na temat grupy Ich Troje. Poczynajac od tego, ze spiewaja disco polo, a konczac na kontrowesyjnym Panu z czerwonymi wlosami. Kazdy sie z nich smieje itd. Ale ktora grupa moze sie poszczycic tym, aby ich przeboje byly emitowane na niemieckiej Vivie?. Wlasnie przed chwila

ICH TROJE! ŚCIAGAJCIE!!!

wlasnie znalazlem piekny plik, www.zak.neostrada.pl/ Miś Wiśniewski pokazuje klase! Goraco polecam wszystkim fanom i wrogom Ich Troje, przzbedzie argumentow za i przeciw!!!

Kompromitacja ICH TROJE

wlasnie znalazlem piekny plik, www.zak.neostrada.pl/ Miś Wiśniewski pokazuje klase! Goraco polecam wszystkim fanom i wrogom Ich Troje, przzbedzie argumentow za i przeciw!!!

threesome/Ich troje

Szukam tego filmu juz od dawna - niestety bezskutecznie. Reżyseria Andrew Fleming, wystepują - Lara Flynn Boyle, Stephen Baldwin, Josh Charles. Komedyjka obyczajowa. Nic wielkiego ale bardzo mi na tym filmie zalezy. Cokolwiek. Jakikolwiek namiar. Nawet vhs.

niestety ich troje

z przykrością informuje państwa, że w eurowizji Polske reprezentować bedzie w tym roku zespół it (nazwa w temacie) i "bardzo dzięki" tym wszystkim którzy wysyłali na to badziewie sms-y laryngolog to w tym kraju zawód z przyszłością

Koniec ich troje

www.onet.pl/9ed Jeszcze niech Groclin awansuje i będzie to bardzo udany dzień:)

BRAWO - ICH TROJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Żadnych wojen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Żadnych krajów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Żadnych granic, żadnych flag!

trzy po trzy...

Rozumieć piąte przez dziesiąte... Wyjechać z czym ni w pięć ni w dziewięć... Bełkotać trzy po trzy przemówienie kartki zapomniawszy... Więcej nie moge sobie przypomnieć. Ale pewnie jeszcze jakieś są... pzdr hornblower

razem trzech nie troje

tytuł powinien chyba brzmieć "Razem jest nas trzech" a nie troje? Czy Tango to samiczka?

Trzy osoby nie żyją, trzy są ranne

swietnie, ze do tej notki dodano zdjecie roztrzaskanego samochodu z niezyjacym pasazerem? kierowca? w srodku. fajnie, ze komus udalo sie uchwycic najciekawszy moment i jeszcze wspanialomyslnie podzielil sie swoja zdobycza z nami wszystkimi. sam samochod to juz nie byloby to. a tu widac reke

nie żyją trzy osoby

tragedia, podobno młodzi ludzie to byli www.ostrowiectv.pl/1,887-pozar_w_budynku._trzy_osoby_nie_zyja.html

hurra ich troje nie bylo!

OKAZAŁO SIĘ ,ŻE NASZE MIASTO NIE SPADŁO NA PSY I PODZIĘKOWAŁO ZA MIERNĄ ROZRYWKĘ SPOD ZNAKU ICH TROJE. ZNIKOMA GRUPKA "ICH-MANIAKÓW"MUSIAŁA WYEMIGROWAC DO SUWAŁK , ŻEBY NACIESZYĆ SWE ŚLEPIA. OGÓLNIE SIĘ POPRAWIA, W TYM ROKU ZREZYGNOWANO Z DISCO-POLO NA PLAŻY. W ZAMIAN ZA TO BYŁ JUŻ HIP

Precz z ich troje!

Brzydcy, nie wyksztalceni, pokreceni i zniemczeni = ich troje

SKANDAL - ICH TROJE WYGRAŁO !

To co stało się dzisiaj w TVP to ostateczna zniewaga. Oto Polskę reprezentować będzie dico-polowe "Ich troje" w składzie: - pokolczykowany przedstawiciel mniejszszości (sex.) - armata dużego kalibru (aparcyja mańki-dojki) - homo-niewiadomo (cechy obojnackie) Jakich to mocarnych

ICH TROJE - truje umysły!

ŻADNYCH GRANIC - UAKTUALNIONA WERSJA TELEDYSKU ICH TROJE! www.fun.from.hell.pl/2003-02-19/zadnych-granic.mpeg PRAWDA BYWA BRUTALNA!

ICH TROJE w Katowicach

ŻADNYCH GRANIC - UAKTUALNIONA folksdojczowska WERSJA TELEDYSKU ICH TROJE! www.fun.from.hell.pl/2003-02-19/zadnych-granic.mpeg PRAWDA BYWA BRUTALNA!

Nie trzy, a cztery!

Sprawdziłam dokładnie - w pierwszej klasie mojego syna będą - na 19 osób - cztery Julki, trzech Piotrków, reszta imion pojedyncza: Filip, Stanisław, Paweł, (nie pamiętam, czy jest jakiś Kuba), Zuzia, Agnieszka. Żadnych rewelacji. --

ICH TROJE w Ciechanowie

22 września o godz. 20 zagra u nas ICH TROJE.Wiem z internetu ale tylko tyle.Czy ktoś wie czy to się odbędzie pod zamkiem czy gdzie indziej?

TRZY CYTATY. Tylko trzy cytaty...

Nie smog skraca życie, ale brak higieny osobistej Polaków. Religia jako najważniejszy przedmiot w szkole. In vitro? "Eksperyment naukowy". Takimi poglądami można by obdzielić kilku prawicowych fanatyków. Tymczasem pochodzą z jednej głowy, kandydata PiS do Senatu i ojca prezydenta, prof. Jana Dudy

ICH TROJE Z NAJ

MOZECIE MI POWIEDZIEC ILE UTWOROW ZNAJDUJE SIE NA TEJ PLYCIE ICH TROJE Z GAZETY NAJ I CZY OPLACA SIE KUPIC. Z GORY DZIEKI

ICH TROJE Z NAJ

MOZECIE MI POWIEDZIEC ILE UTWOROW ZNAJDUJE SIE NA TEJ PLYCIE ICH TROJE Z GAZETY NAJ I CZY OPLACA SIE KUPIC. Z GORY DZIEKI

ICH TROJE - truje umysły!

ŻADNYCH GRANIC - UAKTUALNIONA RAŚISTOWSKA WERSJA TELEDYSKU ICH TROJE! www.fun.from.hell.pl/2003-02-19/zadnych-granic.mpeg PRAWDA BYWA BRUTALNA!

ICH TROJE Z NAJ

MOZECIE MI POWIEDZIEC ILE UTWOROW ZNAJDUJE SIE NA TEJ PLYCIE ICH TROJE Z GAZETY NAJ I CZY OPLACA SIE KUPIC. ZGORY DZIEKI

trój- czy trzy-

składnikowy? Trójczłonowy, ale trzyczęściowy. A jak jest ze składnikami? Wydawało mi się, że już była o tym mowa, ale nie mogłam znależć. Bardziej mi się podoba trójskładnikowy, ale też bardziej mi się podoba np. rok dwutysięczny czwarty, więc z pokorą przyjmuję, że nie zawsze mam rację

ICH TROJE Z NAJ

MOZECIE MI POWIEDZIEC ILE UTWOROW ZNAJDUJE SIE NA TEJ PLYCIE ICH TROJE Z GAZETY NAJ I CZY OPLACA SIE KUPIC. Z GORY DZIEKI

ich troje w plusie

az wstyd idac ze szkoly(1lo) kolo sklepu plusa gdzie lecialo ich troje i wisniweski podpisywal autografy i full "bydla" czekalo w kolejce na zobczenie tego swira oja jaka zenada

kukiz jak ich troje

przykro mi o tym pisac ale gdyby nie informacja ze te piosenke (text: bo tutaj jest jak jest i ty dobrze o tym wiesz) spiewa kukiz to niestety bylaby to w moim przekonaniu piosenka ich troje chce bardzo przeprosic pawla kukiza za to ze jego vocal porownal mi sie z vocalem wisniewskiego

Trzech Króli

albo raczej trzej krolowie. Dawniej było dwoch krolow, kajlaks i szwampuch. Teraz dolaczyl do nich amunicyjny. Jak mowia rosjanie w trajom raxniej. Krolowie przedstawiaja swoje opinie i te opinie rzecz jasna są samą prawdą i tylko prawdą, tak im dopomóz .... . Czasem proszą o link ale żaden link

ich troje? a fe!

ponoć "de gustibus et non disputandum" - wyłamię sie z szeregu i powiem, że lubię ich troje! a tak! lubię sobie przy nich potańczyć z moimi maluchami, lubię ich (niektórych) piosenek posłuchać, gdy mam chandrę, lubię przy ich utworach...sprzątać( są rytmiczne i wspaniale się przy nich macha

Grożą mu trzy lata.

Internautę namierzyli śląscy policjanci. Oskarżony używał własnego komputera. Policjanci odnaleźli go po numerze IP. Marek W. przyznał się, że stworzył taki program. Za publiczne znieważenie prezydenta grozi do trzech lat więzienia

Trzy

trzy czy może tylko trzy?Tak jutro miną trzy miesiące od odejścia mojego słoneczka.Dokładnie o 19,45 i do tego też w czwartek. Nie nie boję się choć przechodzą mnie dreszcze po całym ciele. Odałabym własne życie tylko za to żeby móc jeszcze raz przez moment go przytulić,i powiedzieć

ich troje- prymitywny szwindel

wilki ,ale napewno nikt nie chciał głosować na takie artystyczne dno jakim jest zespół ich troje .wiśniewski kreuje się na polskiego jacksona a to zwykły tandeciarz .jednym słowem -wieś tańczy i śpiewa na festiwalu eurowizji.

ICH TROJE we WROCKU

Poraz drugi nasze miasto zapełniło Halę Ludową ponad sześciotysięczną ludożerką spragnioną dźwięków zespołu ICH TROJE. I to w odstępstwie kilku tygodni ! Zespół ten nazywają największym wydarzeniem w historii polskiego powojennego szoł - biznesu. Ja się k... m...ć zapytowywuję... DLACZEGO w

Trzy tematy - trzy matki!

Gimnazjaliści z Mazowsza mają teraz wybór między trzema tematami konkursowymi: wiedza o Lechu Kaczyńskim, wiedza o Biblii lub wiedza o życiu Jana Pawła II. "Zachęcamy Was gorąco do rozpropagowania niniejszej inicjatywy wśród swoich podopiecznych, do zarażenia ich ideą twórczego poznawania sylwetki

Nowa wokalistka Ich troje

Fajnie,macie teraz jasne jak na dloni,ze t tym czerwonym ,egocentrycznym dupkiem nikt nie moze wytrzymac skoro maja juz trzecia wokalistke.Justynka bardzo dobrze zrobila,ze odeszla,przynajmniej nie bedzie po kilku latach pracy z Wisniewskim znerwicowana kobieta.Za taka sama prace dostawala

Trzy

Jeszcze tylko trzy dni premierowania przede mną. Cieszmy się, kochani, to nasze ostatnie chwile razem. Teraz mam trzy dni na obmyślenie swojego odejścia tak, żeby wyglądało, że sam skończyłem a nie jestem skończony.

USA Nie wpuszczą Ich troje?

Pod znakiem zapytania stoi czerwcowy wyjazd grupy Ich Troje do USA. Łódzki zespół dostał z ambasady tzw. wstępną odmowę wydania amerykańskich wiz. Michał Wiśniewski, lider Ich Troje, uważa, że jest to reakcja na jego wypowiedź w polskiej telewizji, potępiającą atak na Irak oraz na to, że użył