ice tea jak zrobic

Ice Tea Owocowe

3 saszetki rumianku,1.5 l wody,owoce (np. pomarańcze/jabłka/truskawki/maliny),cytryna,mięta/melisa,można użyć miodu albo cukru Najpierw zaparzamy w dzbanku herbatę. Odkładamy na bok, aby się trochę ostudziło. Pomarańczę kroimy na plasterki, a jabłka w kostkę, na pół przekrawamy truskawki, a maliny z

Long Island Ice Tea

1 kieliszek wódki,1 kieliszek tequili,1 kieliszek rumu,1 kieliszek ginu,1 kieliszek Curacao,1.5 kieliszka Mixu słodko-kwaśnego (100 ml soku z cytryny + łyżka cukru),Coca-Cola do dopełnienia Wszystkie składniki wraz z lodem wymieszać w shakerze. Wlać do wysokiej szklanki i uzupełnić Coca-Colą. Podawa

Malinowa ice tea

kilkanaście słodkich, dużych malin,2 torebki herbaty malinowej,2 łyżki brązowego cukru (lub miód),listki mięty,woda mineralna lub źródlana do przygotowania kostek lodu Dzień wcześniej przygotuj malinowe kostki lodu: do pojemnika na kostki lodu do każdej przegródki włóż po malinie, zalej je do połowy

Ice Tea Cytrynowa z rumem

1 saszetka herbaty czarnej z dodatkiem skórki cytryny, 200 ml wrzącej wody, 1 łyżeczka cukru trzcinowego, 1 łyżeczka rumu, Plasterek cytryny (przed dodaniem należy sparzyć skórkę cytryny wrzątkiem), Cukier do dekoracji szklanki, Kostki lodu, Zaparzyć herbatę przez około 5-7 minut, posłodzić, ostudzi

Long Island Ice Tea II

20ml Ginu,20ml Tequili,20ml Wódki,20ml Białego Rumu,10ml Bols Triple Sec,10ml lemoniady,dopełnić Pepsi Wlewamy wszystko po kolei, tak jak jest w składnikach i podajemy z lodem i cytrynką.

Re: Ice tea liptona

Iced tea to sie zupelnie dobrze popija jak termometr wyjezdza powyzej 85F (pewnie ok. 30C). Liptona to osobiscie unikam, wole Tetley jak tylko mozna dostac. Trzeba zrobic b.b.b. silna esencje. Zalewa sie goraca na kostki lodu (3/4 szklanki lodu, reszta herbaty) slodzi do smaku, najlepiej

Re: Jak wykorzystać czarną herbatę?

zrobic ice- tea!!!! a jaka herbate pijesz????

Re: noż kurde nawet wody nie kupisz!

ja z kranu nie lubie, ale jak juz calkiem nic nie ma mozna zrobic cos w rodzaju lekkiego ice tea z lekkich ziol albo naparu owocow lemoniade z prawdziwych cytryn od biedy po studencku dżejmsona :D:D

Re: Polecam sterylizację!

kwestii? Najlepiej oczywiscie,aby to bylo jak najblizej Szczecina i zeby tam byli polscy lekarze(slyszalam swojego czasu o Szwedt,ale nawet tam nie mam telefonu). A w którym szpitalu Ty to zrobilas? A moze ktos inny z grupowiczow moglby mi pomoc? Monika GG 5244126

Re: Herbata

Hej emka, milo Cie widziec po dlugiej przerwie :-)) Wogole wszystkich milo widziec. Swietny topik marczefko ;-)) Uwielbiam herbaty !! Mietowa, do ktorej wciskam sporo cytryny. Zielona, malinowa, jakies mieszanki ziolek, oraz jak tylko jestem w Polsce, zawsze robie zapasy Liptom Ice Tea

dyskomfort a nacięcie krocza

,ale niby ona nie daje bolu.Zreszta jak jestem badana,to legarze nic nie widza, tak wycszlo tylko w cytologii:(wiec nic mnie nie chcieli leczyc.Juz zapomnialam co to normalny seks,a przed ciaza nic mnie nigdy nie bolalo, wtedy tego nie docenialam:( Slyszalam o jakis grupach wsparcia dla kobiet z

prezenty

tej "bylejakosci" z jego strony, naszego bylejakiego zwiazku, chce czegos wiecej. Dotad chociaz seks byl w miare dobry, ale ostatnio nawet to jest do niczego, tylko przysparza mi frustracji i bezsennych nocy(jak jest u mnie). Co mam zrobic? Przeciez milosc powinna przynosic szczescie, a nie tylko

radosc z ciazy

Jestem w 18 tygodniu ciazy(wiem od niecalych 2 mies.), ale caly czas tak naprawde mnie to nie cieszy, ale czesto zalamuje, a nawet przeraza. Jak mi ktos mowi, zebym sie "cieszyla" ze swojego stanu, to mnie to tylko denerwuje (latwo powiedziec).Na pewno jest to zwiazane z tym, ze nie byla to

Brak podniecenia

.Wiem, ze moze to przez to, ze tak dlugo jestesmy ze soba, moje cialo juz za bardzo "przyzwyczailo sie" do partnera. Bardzo dlugo sie rozbudzam przy stosunku i czesto sama sobie w tym musze pomoc, a nawet jak sie rozbudze, to daleko do prawdziwego podniecenia.Czy da sie cos zrobic? nie mieszkamy ze

Re: ataki furii

Mysle ze zawsze istnieje jakis powod pojawiania sie furii, mozesz go tylko nie znac, cos mu sie przypomialo. Nie probuj uspokaiac dziecka kiedy jest w furii bo nie slucha, jedyna rzecz jaka mozesz zrobic to przerwac furie przez odwrocenie uwagi albo przez ustapienie dziecku. Kiedy dziecko

Re: Juz z Beskidu....

napoj w sklepie. A z kolei znany na calym swiecie puertorykanski "overproof" rum, to z niejednej herbatki moze zrobic szatana :-) Dzieki za zaproszenie i mile slowa, bede sie dzielil z Wami przezyciami i jak to okresliles, zeby zblizyc to morze do Gorlic. Pozdrawiam

Re: Zboczenia domowe

nie zamykam nic. puszki z kawa czy herbata, sloiki, ucze sie zamykac butelke z olejem (chwycona za korek powoduje kilkudniowe sprzatanie), szafki kuchenne. nawet mloda lazi za mna i zamyka. nie znosze pozamykanych drzwi wewnetrznych. zle sie czuje i juz jak wsio pozamykane to musze zrobic obchod

Re: Ojej...

Nie dramatyzujmy nikt tu nie napisał, ze pije cole codziennie bez ograniczen. tez nie jestem zadowolona ze popijam cole ale co mam zrobic zupełnie nic nie pic? Jesli o mnie chodzi to rzecz wyglada tak jak pisałam powyzej moj organizm w ciazy odrzuca jakiekolwiek soki i wode mineralna oraz

Re: sex po porodzie

bardziej boje sie bolu.A co do leczenia, to od lutego wydalam juz pewnie z 200zl na rozne "specyfiki"które mialy mi pomoc-globulki,kremy,kwas borny,ostatnio nawet wyciag z rumianku i wlasciwie daleko mi do normalnosci, takiej jak kiedys. Monika

Re: Co mnie drazni u facetow:)

ice tea z brzoskwiniami, zeby nie pil chemii z butelki. Co do sexu....hmmm mysle, ze moje libido nawet sie zwiekszylo po dziecku. Moj nie narzeka. Chociaz na poczatku rzeczywiscie nie ma sie ochoty na sex. Trudno inaczej jak padasz na pysk ze zmęczenia. A kobiecosci jest we mnie coraz wiecej

Re: prezenty

ice-tea napisała: > Prawie 4 lata spotykam sie chlopakiem, ale w sumie nigdy nie bylam zadowolona > z tego wszystkiego. To po co się z nim spotykałaś? Trzeba było to zakończyć, gdy tylko zauważyłaś, że coś Ci nie pasuje i nie umiesz na to wpłynąć. Im dłużej to trwa, tym trudniej

Re: radosc z ciazy

Ice-tea, wiekszosc z nas, kobiet, ma mniejsze lub wieksze obawy zyciowe. I to podejrzewam niezaleznie od tego jaki mamy status ekonomiczny i czy jestesmy w ciazy czy nie. Takie przyszly czasy, taki mamy rynek pracy jaki mamy. O prace i o to co bedzie dalej boja sie zarowno te dziewczyny

Re: Kto zdaje w Krakowie w najbliższych dniach??

zapchany, odleglosc moja od niej byla ok 8-10 metrow. Podczas jazdy nie mowil mi ze to jaksi wielki blad, ale na koncu jak juz wypisywal wszystko to zaznaczyl, ze jezeli nie chcialem wyprzedzac to powinienem byl zachowac wiekszy odstep - to tak dla waszej wiedzy Ogolnie lipton ice tea, musze

Re: Lonicera wróciłam

zbiorka,po drodze zbieranie z hoteli ludzi a pokaz o 10.30,trwa ok 50 min,po pokazie mozna zrobic zdjecia,ale przed pokazem nalezy sie zdeklarowac i zaplacic za fotke. Przyznam,ze na plazy nie lezakowalismy wcale,wolelismy basen,z jednej strony jak brzegiem sie pojdzie to zbyt daleko nie zajdziecie