chlebek wieloziarnisty

Wieloziarnisty chlebek KONKURS

Wszystkie suche składniki wymieszać w misce (oprócz suszonych pomidorów), osobno zmieszać mokre.

ZDROWOTNY WIELOZIARNISTY CHLEB Z PODLASIA - KONKURS

Wszystkie suche składniki dokładnie wymieszać. Dodać wodę i 4 łyżki zakwasu .

Piknikowe pyszności

Piknikowe pyszności

croissant (najlepiej wieloziarnisty) łyżka masła orzechowego 4 plastry rolady z koziego serka 3 plastry świeżej figi liść karbowanej sałaty Świeżego croissanta przekrawamy na pół. Smarujemy obie połówki masłem orzechowym. Na jednej kładziemy liść sałaty, następnie plastry koziego sera i plastry

Wieloziarnisty chlebek

Wieloziarnisty chlebek z piwem, kefirem, serem i suszonymi pomidorami o nucie śródziemnomorskiej: 500 g mąki pszenne tortowej, 150 g mąki kukurydzianej, 200 g mąki pszennej razowej, 50 g płatków owsianych, 30 g otrąb pszennych + 2 łyżki zarodków pszennych, 1.5 łyżeczki soli, 1 łyżeczka mielonego

Chlebek wieloziarnisty

0.5 kg mąki pszennej,0.5 szklanki otrąb pszennych,po dwie i pół łyżeczki słonecznika łuskanego; płatków owsianych; sezamu; siemienia lnianego,2.5 dkg drożdży,półtorej łyżeczki soli,pół łyżeczki cukru,pół litra wody Wszystkie składniki razem wymieszać. Piec godzinę w 200 stopniach Celsjusza. mąka psz

ZDROWOTNY WIELOZIARNISTY CHLEB Z PODLASIA

do słoiczka i do lodówki - na następny raz a zapewniam, że będzie na pewno!!! Ja zwykle ciasto chlebowe robię wieczorem i piekę chlebek rano, aby móc nacieszyć nozdrza rozchodzącym się po domu zapachem świeżego chleba. Piec nieco ponad godzinę w piekarniku 220 stopni i delektować

Szybki chlebek wieloziarnisty

Jak w temacie;) 1kg mąki pszennej 10dag świeżych drożdży lub 2 opakowania drożdży instant 1l płynu (serwatki zmieszanej 1:1 z wodą - serwatkę otrzymamy robiąc domowym sposobem biały ser: gotujemy świeże mleko, wlewamy zsiadłe, chwilę trzymamy na wolnym ogniu; płyn który się wytrąci to właśnie s

Re: Wieloziarnisty chlebek konkurs

Każdy dodaje, co uważa za stosowne - nikt nikogo nie zmusza... ... tym bardziej do korzystania z moich przepisów...

Re: Szybki chlebek wieloziarnisty

W ilu formach pieczesz chleb z takiej ilości mąki? I jaka to forma? Muszę oblookać, czy dam radę ;) Pamiętasz z ilu litrów mleka będzie 1 l serwatki? -- ♥Aby dzieciak był

Re: Chleb wieloziarnisty

super chlebek! Dziękuję za przepis. Wszystko się udało, chlebek był przepyszny :-)

Re: Chleb wieloziarnisty

Zrobiłam chlebek wg tego samego przepisu.Jest to najszybszy i najłatwiejszy przepis na przesmaczny chlebek własnej roboty ;-)). Oto moje dzieło.

Re: Chleb wieloziarnisty

Piekłam już kilka razy chlebek z tego przepisu - jest super, zawsze udaje się PYCHA :o) Ostatnio zrobiłam eksperyment: zamiast częsci ziaren dodałam podsmażoną cebulkę i tymianek. Z podstawowego przepisu zostały otręby pszenne oraz dynia. Chlebek wyszedł pyszny, aromatyczny.....polecam :o

Re: Chleb wieloziarnisty

Własnie wypróbowałam przepis na chlebek. Z efektu jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona.

chleb wieloziarnisty

-- <Odgrzewam wątek, bo naprawde jest tego wart. Pyszny chlebek i bardzo prosty przepis:) Pieklam go juz wielokrotnie, troszke zmodyfikowalam proporcje. Daję 3 łyzki cukru i 2 łyzki soli, dodaje rowniez kminek. Zastanawiam sie czy wyszedlby z maki wiejskiej, a nie krupczatki. Musze

Re: chleb wieloziarnisty

chleb jest wspaniały powtarzam raz jeszcze ja piekę go 40 min z termoobiegiem -jutro znowu zrobie ten cudo-chlebek dzieki KOMARKO-jesteś wielka

Re: Chleb wieloziarnisty

Piękny ten chlebek i jaki przepis prosty - oraz szybki! 20 minut i do pieca? Po całodziennych "zabawach" z przepisami z Wielkiej Ksiegi Chleba kupuję zdecydowanie :)

Re: Chleb wieloziarnisty

A ja taki przepis przegapilam. Wniosek z tego taki, ze nigdzie nie wyjazdzac na swieta, siedziec murem w domu. I jeszcze sobie tak sobie pomyslalam, ze moznaby jeszcze dodac namoczonej soi i otrzymac wieloziarnisty chlebek sojowy. Hm, musze wprowadzic w czyn

Re: Chleb wieloziarnisty

super chlebki u mnie fachowiec od pieczenia (moja mama) stweirdzila, ze moj chleb wcale nie jest zakalcem!!!! chyba jednak sie nie znam :)... ale to motywacja do kolejnego podejscia:)) pozdrawiam chlebo-piekące :)

Re: Chleb wieloziarnisty

-- hej, jak dlugo wyrastal w keksowce? opadl pewnie dlatego ze za dlugo. ja trzymam chlebek w foliowym woreczku, ale jak dlugo to ci nie powiem bo znika do 3 dni:) a jaka tem w gazowym piekarniku to nie wiem. <

Zapadnięty chlebek

Maszyny do chleba używam zwykle do wyrabiania ciasta. Ostatnio jednak chcę piec w niech chleb. Kolejny, chyba już czwarty chlebek pięknie w niej rośnie, ale nagle bum, zapada się. Chleb jest dobry, jak się odetnie ten zapadnięty grzyb, ale chciałbym, żeby się nie zapadał. Co ja źle robię? Chleb

Chleb wieloziarnisty- Na wielkanoc :)

Zrobiłam, jako deska ratunku, ponieważ było niebezpieczeństwo że w miejscowej piekarni rano nie starczy chleba do święcenia ;)) I tak szybciutko wieczorkiem zrobiłam pyszny chlebek, sama go dekorując. Nikt w kościele nie miał tak odpicowanego bochenka ;D Jutro dodam zdjęcia wnętrza

Re: chleb wieloziarnisty

, pieczenie gora i dol na 1 godzine. Potem od razu wyjmuje chlebki z piekarnika i z foremek. Studze na kratce z piekarnika, dzieki temu skorka jest chrupiaca.

Re: Chleb wieloziarnisty (szybki i latwy)

oooo! dzieki. nie wiedzialam - ten sam przepis - a ile fajnych opowiesci:) przeczytalam wszystko i znow mam ochote na upieczenie wlasnie tego chlebka. nie pamietam juz, czy dodalam od siebie, ze do wieloziarnistych zawsze dodaje zmielony kminek (miele tuz przed pieczeniem). swietnie zaostrza

Re: i znów ten chlebek

nie były winne. Chlebek z Bezglutenu wieloziarnisty po podgrzaniu w opiekaczu jest rewelacyjny ale chciałam stworzyć coś swojego. Poproszę o przepis na ciabatty!

Chlebek

Myślę,że na pierwszy raz ten będzie idealny,jest smaczny i mega prosty w przygotowaniu. Chleb wieloziarnisty (wg przepisu Komarki z GW) Na 2 bochenki: 1 kg mąki krupczatki (nie próbowałam z inną mąką) 6 łyżek siemienia lnianego 6 łyżek łuskanego słonecznika 1 szklanka otrąb

Re: Czy pieczecie sami chleb?

A ja jestem ciekawa czy ktos z Was uzywa piekarnika gazowego takiego starego co grzeje od dolu? Czy wyszlyby mi bulki i chlebek? Bo ciasta mi sie nie udaja;(( No i interesuje mnie chlebek wieloziarnisty.

Chleb wieloziarnisty (szybki i latwy)

Upieklam chleb z blogu Izabelli chleb-i-inne-przepisy.blogspot.com moje wrazenia pokrywaja sie z wrazeniami Izy, wiec po prostu zacytuje tu jej slowa: CHLEB WIELOZIARNISTY (szybki i latwy) Przepis pochodzi z forum

Re: Co na poranek?

U nas dzis chlebek wieloziarnisty wlasnego wypieku z maselkiem i cienko pokrojona szyneczka Do tego pomidorek i ogorek malosolny + herbatka Ania -- Ewcia ma

Re: Jaki chleb jest zdrowy i smaczny?

...najzdrowszy chleb to wieloziarnisty, graham, im ciemniejszy tym lepiej, zawierają bardzo duzo blonnika i cennych witamin, pozatym polecam chlebek chrupki lub ryzowy np z algami :) mniam

Chyba zwariurie z tym ciaglym odbijaniem sie:((

Macie jakis sposob, zeby sie Wam poprostu nie odbijalo? ;/ Jem tylko lekkostrawne rzeczy, bialy serek,pomidorki chlebek wieloziarnisty, na obiadek beztluszczowe produkty,pije naturalne soki i wode mineralna,a mimo to cigale mi sie odbija...Nawet ranek kiedy bylam naczczo zaczelam od tego

Re: do Magdapol

A my jedziemy do Polski i juz sie nie moge doczekac. Ta polska kielbasa i szyneczka. I chleb wieloziarnisty. A przedtem jeszcze kilka dni w Kopenhadze. I tam super dunski chlebek, czyste powietrze i natura.

Re: Zimowy weekend 4.12.2010

a ja mam nową pasję, wypiekam chleby. Właśnie kończy się piec chlebek wieloziarnisty na zakwasie, a już mam zamiar wyrabiać bułkę wrocławską Ciekawe kiedy i ta pasja mi sie znudzi :D -- http://i44.tinypic.com/23msdx0.jpg

uczulenie na gluten - jakie sa objawy

Witam, nie wiem czy moja córeczka jest uczulona na gluten. Zaczęłam podawać jej chlebek wieloziarnisty - wyrób na naturalnym kwasie. Troche pamietam z wizyty u lekarza (ale nie jestem całkowicie pewna), że uczulenie na gluten objawia sie wymiotami i biegunką a nie zmianam skórnymi. Pytam mamy

Re: Bo chleb to podstawa!

Dzisiaj upiekłam chlebek wg .przepisu Komarki ,chlebek wieloziarnisty .Wyszedł super ,nie miałam ziaren więc dałam tylko siemie a reszta to różne płatki ,żytnie ,owsiane i jęczmienne .Chlebuś super .Ciasto jest rzadkie i jak przy każdym drożdzowym nie można pozwolić aby za mocno urosło bo

Re: Najsmaczniejszy chleb piecze Zbigniew Rajski

Najlepszy chleb jaki ostatnio jadłem to chleb upieczony przez moją małżonkę z zakwasu , bez żadnych dodatków chemicznych, wieloziarnisty. A jak do tego posmarowałem ten chlebek smalcem też własnej roboty i wypiłem kieliszeczek wódki zrobionej ze spirytusu , miodu i cytryny to niebko ....w

Re: Własna piekarnia - pomocy!

A ja ten chleb wieloziarnisty komarki piekę w wersji bez ziaren w ogóle. Nie lubię ziaren w chlebie , a jeszcze w tym przepisie jest ich wyjątkowo dużo (faktycznie - jak "obrok dla konia" :)) Ale potwierdzam - chlebek jest łatwy, zawsze wychodzi i jest bardzo smaczny, długo świeży.

Re: kanapkowa rozpusta :)

hmm , chlebek wieloziarnisty , troszke obpieczony w tosterze . na to sos tatarski , plasterek bekonu ; DD maŁo , prosto a jakie pyszne ; )) co do przeciwników margaryny : moze i nie zdrowa , ale ja masŁa po prostu nie trawie . co wezme do ust od razu ruch wymiotny ( nie miaŁam na celu

w UK polecam owoce: mangoosteens i passion friuts,

z soków Florida's Naturals i Tropicana, z chlebów do wyboru: polski w sklepach, wieloziarnisty/6 kromek w M&S za 0,99/ albo ciabatty, są też lokalnie inne chlebki, także z niemieckich piekarni albo lokalnych-drogie ale to jest UK a nie Polska i za pracę i jakość się płaci:)

Re: ahhhh to jedzenie ,co podawać??/zaparcia buuu

rozgotowane czy to z owsianką i takie ze słoiczka na przemian raz dzennie,staram się kupować teraz chlebek wieloziarnisty albo bułeczki grahamki choc róznie to bywa z jedzeniem chlebka -najczęsciej to tylko takie podgryzanie bo mały nie jada kanapek -wedlin- czasem podje ser zółty. dziekuje

Re: różnica między chlebem wieloziarnistym z pełn

kup sobie automat i sama piecz, robota zadna :) pelnoziarnisty jest z pelnej maki, wieloziarnisty pewnie z dodatkiem roznych ziaren, wiec masz racje, ze to dwie rozne sprawy a zytni chleb? z maki orkiszowej? na chlebie sie az tak nie skupiaj, o ile nie jecie dmuchanego bialego chlebka, poszukaj

Re: NIE JESTEŚ SAMA - POROZMAWIAJMY - 9 :)

--chlebek żurawinowy i wieloziarnisty ??? OOOOOOO to mnie zaciekawiło . Proszę o przepisy w odpowiednim wątku .http://emots.yetihehe.com/1/mniam.gif -- 47 lat- 8 marca 2012 usunięta macica z szyjką , jajniki zostały , h-p (ok) . Zachodniopomorskie -do morza mam 10 km.

Re: Pytanie dotyczące kaszek (8mc) ?

babybump napisał(a): > Ja na kolację daję (dziecko ma 8 miesięcy): > - chleb wieloziarnisty z masłem orzechowym > - jajko gotowane na twardo (całe) > - chleb z pastą z jajka > - serek wiejski z masłem orzechowym, albo bananem > - placki z jajka i banana

Re: mój przypadek... gazy

nie wiem co, może ktoś mi pdopowie, oto co zazwyczaj jem: śniadanie 2 jajka na miękko + chlebek wasa z masłem, po drodze często podjadam błonnik z masłem (dużo masła wpierdzielam nawet z tym błonnikiem i tymi chlebkami wasa - chlebek wieloziarnisty), potem jakaś zupa, czasem też robię sobie płatki

Re: Chleb cebulowy

Dziękuję, ten chlebek będzie następny w "mojej kolekcji". Nie wiem tylko czy nie zapomniałas o cukrze bo przeciez te drożdze muszą na czymś rosnąć (potwierdz albo zaprzecz, proszę). Od pewnego czasu piekę chleb wieloziarnisty w/g przepisu "komarki". Bardzo fajny mi wychodzi ale boję się, że

Re: Jakie pieczywo?

Ostateczny wybór zawsze zależy od indywidualnych upodobań danej osoby. Jeżeli zjadasz 1-2 kromki pieczywa razowego na śniadanie lub kolacje to możesz sobie te śniadania, czy kolacje urozmaicać, raz wybrać graham, innym razem chleb razowy ze słonecznikiem, wieloziarnisty, czy ½ bułki

Re: 29 tydzień i waga waszego maleństwa

często:-)A jak cos to mleczko i jest ok:-)Zaparcia były...ale chlebek wieloziarnisty i woda rano na czczo zrobiły swoje i jest bardzo ok:-))No męcze sie chociaz nie pracuje,ciąża zagrożona(skurcze,skracajaca sie szyjka macicy,a co za tym idzie leki niestety:-((((---)Ale mam nadzieje,dotrzymac do 36

Re: NIE JESTEŚ SAMA - POROZMAWIAJMY - 9 :)

Witam dziewczyny,ja od rana pracuś to po wczorajszym leniuchowaniu ,zawiozłam córkę do szkoły ,czasami mam wyrzuty że na wies sie przenieśliśmy ,w miescie córka szkołę miała pod nosem pięć minut drogi,a teraz na wsi 6km,jak mam wolne to ją wiozę ,zimą najciężej.Upiekłam dwa chlebki żurawinowy i

Koniecznie nabądź

Te koszyki. Jeśli poważnie pieczesz chleby, na zakwasie poza tym, to koszyk rozrostowy jest nieodzowny. Chlebki z foremki są ok, ale dopiero jazda zaczyna się, kiedy stosując koszyki rozrostowe nie tylko nadajesz kształt chlebowi, ale także wytwarzasz skórkę. W przewiewnym (w porównaniu z solidnymi

Re: Skaza białkowa u Małego - co mam jeść???

wieloziarnisty....., robiłam sobie grzanki, lub smazyłam chlebek. Przepyszne są ciasteczka z OSKROBY (sezam, słonecznik, siemie lniane, karmel). Ja robilm sobie klopsiki z miesa indyczego a sos stanowiły zmiksowane warzywa, polecam jeśli dziecko nie ma kolek makaron z czosnkiem i oliwa z oliwek, ryz

Re: marzy mi sie ontarian,

-dzisiaj na lunch: Salatka "z owocow morza", chlebek wieloziarnisty, brzoskwinie / wlasnie u nas wysyp/ i woda z cytryna do popicia. Jak lubisz cos na slodko, moge Ci zrobic nalesniczki z serem i polewka z bitej smietany ,na to utarte czarne jagody. Wlasnie wczoraj bylam na farmie jagodowej

Makarska 2012 - ceny

woda mineralna 1,5l - od 5kn piwo w butelce - od 7kn kg arbuza w markecie - ok 3-4kn pieczywo - w zależności od typu i tego czy w markecie czy jednej z Pekara:) za przepyszny chlebek wieloziarnisty dawaliśmy 13kn, ale dało się kupić tańsze nawet za 6kn cevapcici - od 20kn pizza 35 cm

Re: Mój 1-szy chleb - skórka jak kamień

Zmień przepis na ten: mojewypieki.blox.pl/2008/01/Chleb-wieloziarnisty.html i nie będzie żadnych problemów. Odkąd odkryłam ten przepis moja rodzina nie chce innych chlebków. Wprowadziłam

Re: Przepisy na chleb po niemiecku - tłumacza szu

kobiety!!!!!!! robi się, robi!!!!! wgląda (tfu tfu - odpluć i odpukać) obiecująco Linn rano wpakowalam składniki z tego przepisu na moją maszyne (na wieloziarnisty...) no cóż, niestety glinę nawet jeszcze nie dobrze wyrobiona musiałam wyrzucić. Było ciągle za suche zaczęlam dolwac

Re: Dzien Dobry

ziemniaków nie lubię, ryż jem tylko ciemny(a można go teraz jeść), makarony i tak zawsze jedliśmy z ciemnej mąki, a chlebek wieloziarnisty też jest ok, tylko nie można jeść tzw. białego pieczywa to dla mnie też nie problem, bo nie jestem szaloną fanką pieczywka. Obiektywnie w diecie jest ograniczenie

Re: ALDI - sud i nord

https://www.aldi-sued.de/typo3conf/ext/dkd_standard/res/as_master/assets/images/icons/aldi_logo.png okolice bawarii http://www.aldi-nord.de/images/logo_deu.png https://www.aldi-nord.de/images/logo_deu.png westfalia U nas z tego co wiem są tylko te niebieskie kupuje tam: - chlebek

Re: Sprawdzony przepis na CHLEB

w czasie pieczenia, co poprawia wilgotność chleba Przepis II: Chleb wieloziarnisty 16 dag płatków owsianych i 4 dag siemienia lnianego zalać w misce 300ml wrzącej wody, przykryć, zostawic na 30min do rozpulchnienia 1/2 kg mąki (np. szymanowskiej), 12 dag mąki pszennej razowej, 6dag (lub