chipsy light

paz

Chipsy Lay's zmieniają skład. Odmienione przekąski trafią do sklepów z początkiem 2019 roku

Chipsy Lay's zmieniają skład. Odmienione przekąski trafią do sklepów z początkiem 2019 roku

Chipsy Lay's już wkrótce nie będą takie same. Z początkiem 2019 roku z ich składu ma zniknąć olej palmowy.

Jesteś na diecie i nie chudniesz? Prawdopodobnie popełniasz te błędy

Odżywiasz się zdrowo, ćwiczysz, a efekty są znikome? Oto 8 najczęstszych błędów dietetycznych, które popełniamy w trakcie odchudzania.

Zdrowy fast food? To da się zrobić!

Szukasz sposobu na "odchudzenie" ulubionych, tuczących smakołyków? Oto kilka pomysłów na ich zdrowsze wersje.

Ostrygi, przegrzebki i homary. Co zjeść w Kornwalii?

Ostrygi, przegrzebki i homary. Co zjeść w Kornwalii?

, którzy stawiają w okolicy wakacyjne domy i przyczyniają się do wzrostu cen nieruchomości. Ze sklepu z pamiątkami wychodzę z pustymi rękami, ale decyduję się na klasyczne fish & chips. Muszę przyznać, że jest to strzał w dziesiątkę. Spory kawał świeżutkiego dorsza jest pokryty

Ania Starmach przechodzi na dietę. Nowa książka!

Ania Starmach przechodzi na dietę. Nowa książka!

chipsy przełóż na papierowy ręcznik. Do garnka z gotującymi się warzywami dodaj umyty szpinak i bazylię. Całość zagotuj i zmiksuj na gładki krem, dopraw solą i pieprzem do smaku. Do jogurtu dodaj kilka łyżek gorącej zupy, wlej go do garnka i wymieszaj. Tuż przed zjedzeniem dodaj do zupy kaszę i chipsy z

Sałatka na obiad? Konkretne przepisy

Sałatka na obiad? Konkretne przepisy

Extra Virgin Smooth Sól, pieprz czarny grubo mielony do smaku 1 opakowanie mieszanki sałat Fit&Easy Party 2 łyżki kaparów z zalewy Sos: 2 łyżki majonezu light 2 łyżki jogurtu naturalnego 1 łyżka drobno startego sera parmezan 2 filety anchois Sok z ½ cytryny 2 rozgniecione ząbki czosnku Sól

11 przepisów z buraczkami

11 przepisów z buraczkami

parmezanowe placki układaj na odwróconych miseczkach - w ten sposób uformują się koszyczki. Obranego buraczka pokrój w cieniutkie plasterki, wrzuć na gorący olej i usmaż chipsy. Po usmażeniu wyjmij je z tłuszczu łyżką cedzakową, osącz na papierowym ręczniku. Zrób sos: resztę oliwy wymieszaj z musztardą i

Re: chipsy!!!

od teraz:) fajnie ze ktos sie dołaczył. ja juz kilka dni w samotnosci próbuje. ale sie udaje póki co!! pisz co i jak u Ciebie, moze masz jakies sposoby na oszukanie shekowego głodu?? ja opijam sie colą light. wiem ze to nie jest zbyt zdrowe, ale pomaga. i jeszcze zuje duuzo owocowych gum

Re: kulinarne profanacje- watek light

Bo ten fish and chips rzeczywiscie chyba najlepszy jest. Oczywiscie bez chips.

Re: kulinarne profanacje- watek light

chipsy solone z octem sa calkiem dobre, ale juz fenomenu frytek z octem nie rozumiem, a tutaj wszyscy to uwielbiaja. no i zapytaj brytyjczyka o ulubione danie- wiekszosc powie, ze to fish and chips.

Produkty light - uzywacie?

falszywe poczucie psychicznego bezpieczenstwa: jestesmy z siebie dumni, ze oszczedzamy tluszcz, a ladujemy w siebie mnostwo cukru. I tyjemy. - nigdy nie bylam w Stanach, moj chlopak ma tam jednak rodzine. I jedna z jego ciotek zywi sie tylko rzeczami light, na sniadanie je chipsy light i popija

Re: Pokolenie pierogów i chipsów

Czlowieku, jest tez cos takiego jak jogurt naturalny. Nikt tu nie pisze o produktach light (a ze to gowno, to fakt).

Jak jabłko i kanapka wygrały z chipsami

Chipsy light ? Co to znow za wynalazek ?? NA pewno zdrowsze od zwyklych... ;) A rowerow pod szkolami widze coraz wiecej...

Piwo schłodzone, chipsy, orzeszki są?Hej kibicki:)

Kurna, ja na diecie, soczek light będe pociągała, ale mężowi w lodówce co trzeba się chłodzi, nawet syn 7-letni dzisiaj spać pójdzie dopiero po, szalik sobie przygotował do machania...:))). No córa 3-letnia to jednak lulu ;) Ile będzie? Jest w Was jakiś optymizm? Trzymamy kciuki

Producent chipsów Lay's rezygnuje ze sztucznych...

Tak jak cukier w Coli light zastąpili aspartamem?! To już chyba mniej szkodliwy byłby cukier, a nie chemia. Coś i tak dorzucą więc nie ma co się cieszyć ;)

Re: kulinarne profanacje- watek light

Z profanacji: Bigos z majonezem Zupka chińska z rozpuszczonym w niej pasztetem (niestety byłam zmuszona oglądać cały proces przygotowania i konsumpcji) Chipsy ze słodkim serkiem typu Danio (przysmak mojego męża) A z osobliwych ciekawostek kulinarnych: chleb z marmite

Re: kulinarne profanacje- watek light

Fish and chips pyszne z octem tez. Najbardziej nas zdziwilo jak podali nam frytki w pubie z majonezem (?) jemy te frytki maczamy w majonezie pyszne pyszne w koncu wacham a to nie majonez a maselko... Ale pyszne byly... Profanacja - ryba i sos pomidorowy(ketchup w wersji ekstremalnej)

Re: kulinarne profanacje- watek light

Sos miętowy w kuchni angielskiej, czyli mięta utarta z octem. Do tego - chipsy octowe. Nie mam nic do octu jako takiego, ale na boga, nie jako dominujący smak! -- - On twierdzi, że ją kocha. (granatowe_tulipany) - twierdzi, twierdzi. To sie rymuje z "pierdzi", ale poza tym nic naprawde nie

Re: Produkty light - uzywacie?

tłuszczu i mniej kalorii na ogół, ale zawiera różne dodatki, w tym skrobia, a podobno więcej cukru. W cale nie jest zdrowsza od zwykłego majonezu. Tak samo jest z napojami słodzone aspertamem lub innimi słodzikami. Najlepiej je nie pić w ogóle. Ostatnio widziałam chipsy light - "30% mniej kalorii" jest

Re: kulinarne profanacje- watek light

madi138 napisała: > chipsy solone z octem sa calkiem dobre, ale juz fenomenu frytek z octem nie roz > umiem, a tutaj wszyscy to uwielbiaja. A probowalas? Bo ja tez nie rozumialam, az kiedys sprobowalam i okazalo sie, ze ten ocet odparowuje podczas niesienia do domu i sluzy ponoc

Re: kulinarne profanacje- watek light

Moim dzieciom mąż przywiózł tę posypkę z Holandii - do tej pory wspominają z łezka w oku ;-) Przyznam, ze i ja się skusiłam pare razy (oczywiście na chlebie tostowym z masłem lub na chałce ) i jest OK, choć faktycznie szczyt wyrafinowania kulinarnego to to nie jest. Chipsy octowe z UK tez mi

Re: kulinarne profanacje- watek light

Fish and chips z malej rodzinnej smazalni otwartej tylko kilka godzin dziennie i z wieloletnia historia- mniam. I dluga kolejka tubylcow, ktorzy w tym wypadku wiedza, co jest dobre. A kuchnia brytyjska jest calkiem smaczna, jezeli ten, co gotuje, uzywa odpowiednich skladnikow w odpowiednich

Re: małe kryzysy i małe grzeszki

WSTYD. WSTYD.... randka w kinie.. chipsy.. cola light.. slodki batonik... porazka..

Re: co zrobić mam ochotę na chipsy i colę

jesc i pic na zdrowie, pamietajac, ze sa to chyba najbardziej tuczace rzeczy na swiecie, ktore potem trezba bedzie zgubic... Wiec ja nie jem chipsow, a pije cole light. pozdr

Re: kulinarne profanacje- watek light

,że będzie tyle jedzenia i taka różnorodność;) -profanacją będzie też dodawnaie maggi,kostek rosołowych itd, ,w sumie smak ziół,typu bazylia,rozmaryn itp poznałam od kiedy jestem z moim chłopem,nie wiedziałam nawet,żeniektóre połacze\nia będą tak fenomenalne.. -chipsy octowe,na poczatku plułam nimi dalej

Re: co zrobić mam ochotę na chipsy i colę

Hej! Cola light to nie jest najlepszy pomysł, bo zamiast zwykłego cukru ma słodziki. Myślę, że taka ilość cukru jak jest w zwykłej coli istotnej różnicy nie zrobi, a mniej paskudztwa się żre ;-) pozdrówka

Re: kulinarne profanacje- watek light

czegoś co tutaj nazywają sunday roast dinner - mniam! A fish and chips może być pyszne, tylko trzeba wiedzieć gdzie kupic. I koniecznie musi być podane z mashed peas, bez tego się nie liczy. Na haggis się chyba mimo wszystko nie skuszę, bo nie lubię podrobów. Polskie wątróbki, cynaderki i inne takie

Re: kulinarne profanacje- watek light

Hmmm ja akurat zarówno sos miętowy jak chipsy o smaku octu bardzo mi smakują :) A dla mnie profanacja to zalewanie czego się da keczupem. Keczup do tostów, frytek, burgerów, kiełbasek - mniam. Ale od czasu do czasu goszczę osobę, która doprawia sobie garściami wegety i zalewa najpodlejszym

Israeli Processor Computes at Speed of Light

Israeli Processor Computes at Speed of Light Wed Oct 29, 5:03 AM ET Add Science - Reuters to My Yahoo! By Tova Cohen HERZLIYA, Israel (Reuters) - An Israeli start-up has developed a processor that uses optics instead of silicon, enabling it to compute at the speed of light, the

Re: kulinarne profanacje- watek light

. Na zimno. Jedyna rzecz jaka mi nie smakowala. -- Życie nie powinno być podróżą do grobu, w trakcie której tracimy czas na to, aby dotrzeć do niego cało i zdrowo, z atrakcyjnym, dobrze zachowanym ciałem. Znacznie lepiej poruszać się po tej drodze z piwem i chipsami w ręku, z dużą ilością seksu i

Re: Piwo schłodzone, chipsy, orzeszki są?Hej kibi

Dieta dietą ale do tego soczku light to można sobie coś dolać ;) Ja do alkoholizmu nie namawiam, to tylko taka sugestia ;) Moja córka ma nie całe 2 lata wiec jak na razie nie wie o co chodzi więc pójdzie spać, poza tym tylko w ojcu mam kompana do meczu, cała reszta rodziny antysportowa, aż mi wstyd

Re: Nie no, skrytykował i go usunęli!!!

w sobote bedziemy jedli prazynki(dzisiaj wy na to mowicie chipsy)i popijali cola, ale tez tylko light.. -- Cogito, ergo sum - Kartezjusz Wierzę, więc nie istnieję - Swarożyc

Rekord grubego Polaka

Autorka artykułu wogóle nie bierze pod uwagę, że ludzie są coraz wyżsi i trudno, żeby facet 190cm wzrostu ważył 70kg. Pozatym jak "duża" paczka chipsów ma 800kcal to ja jestem Bruce Lee, a cola występuje też w odmianie light. Obiad powinien mieć dużo więcej kalorii niż ten żałosny hamburger

caly amerykanski "sport" jest na prochach ..

sprawa znana od lat ... futbol amerykanski, koszykowka, hokej. Nikt nikogo nie sprawdza bo po co ....ma byc szybko, efektownie, no i chipsy z cola light na coraz szerszych krzeselkach.

cza się przerzucić na chipsy, marsy i colę

ortofosforowy który jest niezbędny dla organizmu". Dlatego mnie np. niepokoi że do takiego naturalnego pożywienia jak chipsy, marsy czy cola dodaje się pieprz albo paprykę do chipsów, sztuczne słodziki do marsów albo przerabia się cole na colę light albo dodaje jakąś cherry.

Re: małe kryzysy i małe grzeszki

głuptasku!!!!! po co ci te chipsy? jestes w II fazie- moglas popcornem sie objesc ;) i cola light ;) nie rob tam - bo nie schudniesz i co ???? pomysl, czy takie chipsy warte sa utraty efektow???? wiem, ze to tylko jeden raz.....ale nie poddawaj sie- zjedz wszystko ine ale nie chipsy- one

wczorajszy wieczór...

no i stało sie :\ po golu niemców strzelonym w ostatniej, doliczonej kurde minucie w akcie rozpaczy i autodestrukcji zjadłam co następuje: - pewną ilość chipsów X-cut - troche nachos - troche truskawek... - cola na szczęście light, na szczęście bylam też samochodem więc nie piłam alko

Re: Ematka i fast foody

joa66 napisała: > hot dogi z IKEI Moj maz uwielbia ich fish&chips co mnie jest trudno zrozumiec ale przeciez nie musze :D Cheers. -- "There is a crack in everything, that's how the light gets in" Leonard Cohen

Re: Dyszka Day 2

, więc bez pułapek) orzeszki light k: kawałek kurczaka z grilla, 1 pomidor orzeszki duuużo piw, chipsy (fuck) No i na tym koniec - jak mawia Kononowicz - i nie będzie już niczego.. -- Musi się udać.

Wczesne lata 90.

... przyjechały nastolatki z Anglii na wymianę z dzieciakami z Łodzi. W grupie 1/4 wegetarian i 1/4 otyłych - żywili się czekoladą 250g, lodami Magnum i chipsami oraz....colą - light - w końcu to grubasy były :) Teraz to mamy w Polsce.

Re: co zrobić mam ochotę na chipsy i colę

przekładając - może uszkodzić rozwijające sie dziecko, a wady mogą ujawniać się dopiero z wiekiem... naczytałam się sporo o tym przed ciążą i ja - maniaczka coli light odstawiłam ją z dnia na dzień więc wolę puszkę coli "klasycznej" niż taką chemię :(( a potem się ludziska dziwią skąd te wszystkie alergie

Re: Ktore nicki są realne.

Nick to nick, wszystko mi jedno ktory real, ktory nie ale tesknie za opowiesciami o szwagrze Chipsy ;) Wydawal sie byc tak abstrakcyjny, a jednak zapewne byl (niestety!) jak najbardziej real, eh ... Life. -- "There is a crack in everything, that's how the light gets in" Leonard Cohen

Re: co zrobić, żeby bebech nie rósł od piwa?

Ale ja sie wcale nie gniewam ani nie oburzam;))) Twoja wypowiedz odebralam zgodnie z Twoja intencja - czyli zartobliwie:) Tylko po prostu smiesza mnie dziewczyny, ktore slepo wierza producenta i ich "odchudzajacej" zywnosci light - "jedzac nasze chipsy i pijac cole LIGH stracisz 7 kg w

Re: ... urzekła mnie ta ... reklama ... ;-)))

Najepsza. Reklama Coca-Coli Light. Ma fajny klimat, i sympatycznych bohaterów w bardzo fajnej scence. Najgorsza. Wiele bym mógł wymieniać, ale wymienię tylko dwie, które najbardziej zapadły mi w pamięć: reklama chipsów w której facet wali gębą o szybę w pociągu, bo się zapatrzył na chipsa w

Re: No sweets challenge - kto spróbuje?

www.poradnikzdrowie.pl/diety-i-zywienie/co-jesz/dlaczego-chipsy-sa-niezdrowe-aa-Uqxz-BYZE-yGF6.html

Re: COLA LIGHT czy Pepsi max w ciąży , kto pił ?

Ja wprawdzie juz od ponad 10 m-cy jestem mama, ale czasem zagladam tu z z przyzwyczajenia. Od 10 do 16 tygodnia ciazy zylam WYLACZNIE cola i... chipsami. Nie z lakomstwa, ale z koniecznosci - po prostu nic innego nie utrzymywalo sie w moim zoladku. Schudlam prawie 6 kg, cisnienie mialam ledwo

Re: Brunch

Rozni sie bardzo :-) Na dodatek: w Szkocji -np fish supper to londynskie i poludniowe fish & chips jedzone w ramach dinner, haggis supper, to zupelnie nieznane w Londynie i na poludniu (chyba ze mamy do czynienia ze szkockim emigrantem :-) fish & chips, gdzie fish jest zastapione haggisem

Re: kusadasi

Minibarek gratis to w Turcji standard w 5* hotelach z wyższej półki. W hotelach, w których ostatnio byłam oprócz kilku butelek wody (także gazowanej) i coli (normalnej i light) była fanta, piwo, soczki w małych kartonikach, chipsy i batoniki czekoladowe, wszystko codziennie uzupełniane. W pokoju

Re: Mieszacie?

Zawsze jak idziemy z dziewczynami do KFC i bierzemy Wielka Dolewke, to mieszamy: 7up, Ice Tea, Mirinda, Pepsi, Pesi light i chyba jeszcze cos xdd. Lody smietankowe z chipsami ;D. i cos okropnie dziwnego co kiedys sprobowalam i czasami probuje xd.: Ogorek kiszony z nutella xd hahahah xd. Smakuje

Re: A czego nie tykacie ? Nie jecie?

inne chemikalia, margaryny, pieczywa marketowego, produktów typu light, cukru, wędlin, chipsów i pewnie wielu innych produktów, o których teraz nie pamiętam.

Re:Po pierwsze w Trójmieście nie ma tej sieci

dzięki,znalazłem 6 smaków.IMHO najlepsze są Light z greckim serem,ale to rzecz gustu :)

Re: wino, sery i co jeszcze ?

suszone śliwki w boczku i chilli oliwki, kapary krakersy + pasty np. pasta z żółtego startego sera z dodatkiem czosnku, majonezu (wersja light z twarożkiem lub jogurtem) moje ulubione litewskie chipsy (skibki/kromki chleba litewskiego podprażone na patelni, wtarty czosnek i pokrojone na paski

Re: Witam!

Bo my tu wszyscy nieproblematyczni :D Mars, chipsy, cola light, zupa ogórkowa, jogurt kokosowy i kanapki z szynką i serem :] Tak jest, nie choruj, tylko sobie dobrze żyj i szturchnij tam czasem Romea pod żebra ode mnie :D -- Jeśli nie mogę czegoś zjeść, wypić, wydać lub sprawić żeby mruczało

Re: do agcyb

gruby jest taki biedny, jak opycha sie chipsami i cola 'light'

Re: Program "Owoce w szkole"

konserwantów itp. - to mimo tego ortorektycznego myślenia nie uważam, aby chipsy same w sobie były nasieniem szatana, które morduje potajemnie w ciemną noc. I żeby nie było - ja nie lubię chipsów :P podaję je tylko jako przykład. Lubię za to colę, light ;). -- I'm weird, but I'm not strange.

Re: Co jecie , pijecie a was truje i wiecie o tym

?dodatek? do frytek. Tak regularnie, codziennie to chyba nic. Żadne chipsy, czekolady, cola light czasem w restauracji z lodem i cytryną.

Re: Pizza z pudełka na party gwiazd w LA?

Masz racje Triis. Podziwiam Beyonce za umiejętności taneczne i wokalne i choć teraz jest juz jej dość dużo, to wejścia na imprezę nie odmówiłbym nawet gdyby była przy chipsach i paluszkach. Ale czy twoja kulinarna natura Triis nie byłaby zawiedziona?

Re: Czy Wasze dzieci 7lat + piją Colę?

Coli, chipsów itp. nie trzymamy w domu, a jesli mamy to z okazji imprez. Poza domem, czyli w restauracji, kinie, mozna zamawiać. Ponieważ czesto jadamy poza domem, to zasada była taka, ze pierwszy napój był dowolny, kolejny to woda, ew. świeży sok. Od kilku lat, colę light w restauracji

Re: Przegonic kroliczka....

ileż można tej kinderczekolandy? :)) zresztą staram się zdrowo odżywiać dziecinę...niech cos ma z życia zamiast chipsów i czekolady...:))

Re: najbardziej tuczące jedzenie

iloscia parmezanu i zjesz z chlebkiem! co do tluczacych pysznosci: chalwa orzeszki (moje ukochane) golonka majonez i smietany chipsy wszelkie napoje gazowane ( no chyba ze cola light :)

Re: Obsesja jedzenia-czyli na co mam teraz ochotę

. kupując chipsy, które wielkimi literami mają wypisane na paczce 70% MNIEJ TŁUSZCZU) ale sama wiem, że te wszystkie produkty light czy fit, to jedna wielka ściema:|

problemem jest niejedzenie śniadań

120%, czekolada gorzka 32%) i nie żreć żadnych produktów light. Kiedyś ludzie jedli tlusto, ale nie mieli zafajdanych chipsów, coli, orzeszków itp. gufna

o amerykanskim "country"

wiekszosc odpowiedzi bardziej opisuje meksykanskie lub polskie imprezy a nie amerykanskie "country"...wiec: typowy wspolczesny amerykanski redneck (wiesniak) imprezuje przy tanim piwie Bud-light, zajada sie hotdogami oraz hamburgerami zalanymi keczupem w wacianej bulce, dzieci popijaja

Wróciłam - różne ceny

,45 EUR cola light 1,5l - 0,43 EUR chipsy Amica 300g - 0,99-1,39 EUR chipsy Amica 100g - 0,49 EUR chipsy tortilla - 1,19 EUR jogurcik - 0,19-0,24 EUR serek ricotta 250g - 0,45-0,85 EUR serek mozarella 100g - 0,50 EUR piwo 0,66l - 0,39-0,84 EUR porto Sandeman - 6,45 EUR amaretto Venezia - 3

Re: Może mnie ktoś oświeci?

Pyszności z Biedronki -chipsy serowo-cebulkowe -herbata mrożona 2 l. -chusteczki (20 groszy za paczkę:D), waciki, -galaretki w proszku, pseudo-michałki, paluszki, -olej za grosze w sam raz do smażenia mrożonych frytek za grosze ;] -serek biały z krówką, najlepszy do sernika, bez grudek mniam

Re: Czy Pepsi i Coca-cola są szkodliwe ?

pożeranie chipsów, chrupek, żywienie się w fast foodach i zapijanie tego ogromnymi ilościami coli. Ale jak ktoś to lubi - to proszę bardzo. Tylko pod żadnym pozorem nie wolno robić drinków na bazie coli light. Cola light + wódka to piorunujący środek wymiotny. Sprawdziłam niestety na własnym

Re: Ptasiego Mleczka znów ubyło

Żeby wszędzie był cukier, to pół biedy. Mnie się kiedyś zdawało, że miejsce na słodzik jest w coli light, gumie do żucia oraz w słodyczach dla diabetyków. Jakież było moje zadziwienie, gdy znalazłam aspartam czy inną sukralozę w: - piwie redds (gdzie w niektórych smakach jest słodzik, a w innych

Re: śmieciowe jedzenie to wg Was co??

Do: mitko32 Pisząc o braku wyboru, miałam na myśli, że czasem "się chce i już" czegoś niekoniecznie zdrowego. :) Wówczas mając do wyboru np. wafelki z cukrem lub wafelki "light" ze słodzikiem, wybieram te z cukrem pomimo wiekszej kaloryczności. Nie kupuję śmieciowego jedzenia (kolorowanek do

Co bierze twoje dziecko

po tym szicie.Co też jest śmieszne w sumie bo wiele osób które ciągle lecą na "lightach", cola light, chipsy light (kiedyś się z tego śmiałem teraz to norma :/), wszystko bezcukrowe i beztłuszczowe (tak jakby organizm nie potrzebował tłuszczy zwłaszcza z grupy Omega? -_-') a mimo to wpiernicza

Re: Co wy właściwie jadacie? - z ciekawości

moje dziecko(4 lata) je danonki i inne jogurty, my też. Moje dziecko je mięso i wędlinę ze sllepu(ale nie z hipermarketu), my też. Słodycze jemy, chipsy sporadycznie, nie kupujemy, chyba, że ktoś przyjdzie "na piwko", to jest to dobra przegryzka. Warzywa z rynku. Nie kupujemy gazowanych

Re: Śniadania w różnych zakątkach świata

takie slone??? No i angielskie fish and chips sa w kraju spodnic fish supper... -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

czarna lista

nawet 35-40 procent toksycznych tłuszczów trans. Kolorowe napoje gazowane Jedna puszka napoju typu cola zawiera około 10 łyżeczek cukru, 150 kalorii, 30-55mg kofeiny i znajdują się w niej sztuczne barwniki i związki siarki. W napojach określanych jako „light” zamiast cukru są

Re: Insulinooporność

Zapomnij o istnieniu: - kolorowych napojów gazowanych/niegazowanych w tym light i zero kalorii - kremu czekoladowego na literkę N - chipsów - dań gotowych np. Lasagne z mrożonki - soków owocowych (chyba, że warzywne domowej roboty ) - dżemów i syropów - ciastek z paczki i cukierni - białym

Re: meteoryty guerlain

Nie radze kupowac bo strasznie uzalezniaja co jest nieznosne dla kieszeni. Ale je kocham. Lepsze od kulek sa Meteorites Baby Glow - cos jak krem BB czy CC. Ja mieszam dodatkowo z baza Meteorites Perles Light. Faktycznie daje efekt wow. -- Życie nie powinno być podróżą do grobu, w trakcie

Re: moja kobieta tyje

No to już chyba trzeba otwarcie zaproponować, żeby przestała jeść tłuste rzeczy (chipsy) i unikała napojów cukrowanych (może cola light jak już tak lubi colę). Zwrócić uwagę, że to źle dla zdrowia, źle jeśli rzeczywiście macie mieć dziecko to trzeba przedtem coś z tym zrobić. W ciąży z ciągotami do

Może szkodzić !

CocaCola light np. zawiera w swym składzie fenylolaninę, która ma toksyczne działanie na niektóre struktury mózgu i może doprowadzić do nieodwracalnych uszkodzeń. Powinno się zabronić pić tego napoju, zwłaszcza dzieciom! Zastanawiam się dlaczego dzieci i młodzież czasami tak dziwnie się

Re: jak przestać?

Mój to samo - godzinę temu podstawił mi pod nos miseczkę z chipsami i sanbajtsami (pół na pół - jaki kochany!). -- And the days are not full enough, and the nights are not full enough, and the life slips by like a field mouse, not shaking the grass.

Zaczęłam 02.06.2009, dam radę:))

czy mój organizm odpowiednio zareaguje na SB i kilogramy polecą. Czytałam, że nie u wszystkich spadek wagi jest tak widoczny. Nie zamierzam popełniać grzeszków, nie mam problemów z napadami głodu, tylko złe nawyki żywieniowe. Lubię słodycze, chipsy, a to jak wiadomo najgorsza zguba. 1 dzień

Re: Obsesja jedzenia-czyli na co mam teraz ochotę

wrażeniezjedzenie jakiegoś kolejnego "świństwa" (znaczy tylko wg dietetyków, bo dla mnie to sama przyjemność niestety) np. ciastka jest jakąś niewybaczalną zbrodnią na moim ciele :| czasami próbuję się jakoś oszukiwać (np. kupując chipsy, które wielkimi literami mają wypisane na paczce 70% MNIEJ TŁUSZCZU) ale

Re: Dlaczego dobre ,stare filmy dają po..

To nie tylko starych filmów dotyczy. Nowe ambitne też puszczają w środku nocy. Generalnie dlatego, że zainteresowanie takim kinem jest niewielkie, a w prime timie sprzedaje się piwko, chipsy, dezodoranty, auta itp. i ramówkę ustawia pod potrzeby reklamodawców. Na szczęście jest kanał Kultura

Re: NASZE GRZESZKI:

Ja wczoraj zgrzeszyłam najbardziej od początku diety :( I teraz uwaga :D zjadłam 4 chipsy i 3 żelki! Kaloryczność można powiedzieć, że minimalna, do tego piłam duuużo wody i coli light, ale to co mnie zniechęciło do grzeszenia w przyszłości --> okropne wzdęcia i turbulencje brzuszne, wiecie

Re: Jak zmierzyc predkosc swiatla ?

: superpositioned.com/articles/2006/03/09/measure-the-speed-of-light-with-chips www.everything2.com/index.pl?node_id=1767345

New processor by Israeli company computes at speed

New processor by Israeli company computes at speed of light By Reuters Israeli start-up Lenslet has developed a processor that uses optics instead of silicon, enabling it to compute at the speed of light, the company said. The company said its processor will enable new

Re: Faza nr 1 po raz n-ty

wczoraj dopisuję: - mozza 8% - ok 100g camemberta president light (b22/w0,2,t12) - czekolada 99% kakao - kilka rządków - wino wytrawne - chipsy z pieca (ok 5 sztuk wyjedzonych ukochanemu) rano zaskoczka - 70.1 przed i 69.8 PO. dzisiaj: s: 3 minikromeczki, 3 plastry polędwicy sopockiej

Re: Budzik świetlny

Mam od 10ciu lat Phillips Wake Up light. Wtedy kosztowało 125 euro ale nadal działa bez zarzutu. Naprawdę warto, w Belgii do 8.30 rano, w grudniu i styczniu jest ciemno więc bywa ciężko się obudzić. Faktycznie, nastawiasz budzik na konkretną godzinę i lampa zapala się 30 min wcześniej, najpierw

Re: czy macie słabość do jakiegoś "świństwa"? ;)

Nie będę oryginalna :) raz na pół roku zupka chińska (nieważne że mam potem migrenę :) chipsy (ale tylko zielone Pringles) żółte M&M (niestety dużo częściej niż raz na pół roku... czasem cola light. Nie znoszę vegety i innych podobnych wynalazków. A jak byłam mała, to wpierniczałam lody w

AMD obcielo ceny na Athlon64 podnioslo na AthlonXP

power consumption. One category of mobile Sempron chips for full- sized notebooks will consume 62 watts of power under maximum conditions, and a separate category for thin-and-light notebooks will consume 25 watts under maximum conditions. The mobile chips are based on the Athlon 64 core, but

Glupota amerykanskiej TV

Tak wlasnie tu zyje w tej beznadziejnej glupocie cenzuralnej dupkow amerykanskich. Niby kazdy rozumie tu dwuznaczniki, ale zaraz przypisje im negatywna wartosc. Przecietny glupek w srednim i starszym wieku od razu jest zbulwersowany ze mu podrzucaja takowe tematy przy gril u czy chipsach i

Chocolate Chip Cookies - chrupiace ciasteczka

Chocolate Chip Cookies 2 1/4 cups all-purpose flour 1/3 cup cocoa 1 tsp. baking soda 1/2 tsp. salt 1 cup (2 sticks) butter or margarine, softened 3/4 cup granulated sugar 3/4 cup light brown sugar, packed 1 tsp. vanilla extract 2 eggs 2 cups (12 oz. package) chocolate chips

Re: jedzenie publicznie

semele2 napisała: > Czyli - batoniki musli to taki sam mit, jak 75B? ;) Ja zwracam uwagę tylko, żeby nie rzucać się na wszystko co light czy powszechnie uznawane za zdrowe. Po prostu warto sprawdzić zawartość odżywczą/kaloryczną. Ja właśnie tego batonika znalazłam na półce ze zdrową

Chocolate Chip Cookies czyli imprezowe ciasteczka

masz, kragmelku, lubisz sobie po ang. czytac ;P : 2 1/4 cups all-purpose flour 1/3 cup cocoa 1 tsp. baking soda 1/2 tsp. salt 1 cup (2 sticks) butter or margarine, softened 3/4 cup granulated sugar 3/4 cup light brown sugar, packed 1 tsp. vanilla extract 2 eggs 2 cups (12 oz

amerykalandia a zabolandia

produkty light, moze i odtluszczone ale z kolei z duza zawaroscia cukru, cos za cos wkoncu. moi znajomi sa absolutnie light ale kupuja galony whisky i kaloryczne lody i inne jesszce glupoty ktore padaja u nich w week end, nie odzywiaja sie z sensem i objadaja sie chipsami i idiotyczna prazona i nie

Czuję się zobowiązana zdać relacje

piszę tego aby was kusić do złego ale aby stwierdzić że nie musimy się katować żeby wagę utrzymać. Jednak dobre nawyki to podstawa. Nie wyobrażam sobie smarować pieczywa ani słodzić cukrem. Ciemne pieczywo jem odkąd pamiętam. Jeżeli mam wybór to zjadam serki lekkie, i jogurty tylko light- poprostu

Re: --->Powstanie LISTOPADOWE!<---

słonecznika, 2 orzechami włoskimi - zaraz po tym wielka grucha - fasolka po bretońsku na wędzonym udku kuraka bez skóry i góra surówki z porów, marchewki i jabłka -2 chipsy, bynajmniej nie jakieś tam light -kefir po bieganiu - serek wiejski 5%, papryka czerwona, ok. dwa białka po jajkach na miękko dzieci

The Power Of Love

Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love I'll protect you from the hooded claw Keep the vampires from your door Feels like fire I'm so in love with you Dreams are like angels They keep bad at bay-bad at bay Love is the light Scaring darkness away-yeah I'm so in love with you

Re: Piwo - plebiscyt

natural fermentation of rotten apples--yum-- and Strongbow is one of the best. It's a light, off-dry golden drink that's not overly sweet and not overly sour and not for the indiscriminate palate. It goes well with most common pub food, most Asian cuisine and tastes great at any temperature--try it

Re: nie wiem czy to temat na tę grupę

żywności też ma chyba wpływ (0 zupek w proszku, vegety ipt przypraw z glutaminianem i konserwantami, 0 keczupów, majonezów, chipsów, margaryn - masło lepsze itd) powodzenia, Sz -- "I don't want to be your food or the light from the fridge on your face At midnight, hey, What are you hungry

Re: Naprawde trwaly makijaz

Moje dwa odkrycia, ale tez bez gwarancji wielkiego sukcesu to Guerlain Meteorites Baby Glow i Perles Light Diffusing perfecting Primer czyli baza z kuleczkami. Jesli zmieszam oba to daje mi jakis taki sensowny, zdrowy wyglad. Ale zaznaczam, ze u mnie nie ma potrzeby krycia. Tak czy inaczej niestety

jak dla mnie głodówka to głupota .

tryb jedzenia . ja tak schudłam 4 kg w jakiś miesiąc . bo odchudzanie wymaga czasu . ;) po prostu ograniczyłam słodycze do minimum ewentualnie raz w tygodniu jakąś małą paczkę chipsów , lub małego batonika jeżeli już nie mogłam wytrzymać , 5 posiłków w ciągu dnia (małych) , wiecej ruchu ( możesz

Re: dylemat urlopowy...

Do anglii na 10 dni...nie chodzi o to co bede jadla w domu, bo to nie problem, w anglii wszystko jest light, czasem trudno znalezc cos w wersji pelnostlustej;) i nie chodzi o to ze ja musze ta rybe przygotowac w domu, do tego mnie nie ciagnie, ale jak pomysle o tym co robia na miescie w moich

Re: elo! (n/t)

The Dismemberment Plan - The Dismemberment Plan Gets Rich The Organ - Steven Smith The Organ - Love, Love, Love Taxi - Chiclete Heróis do Mar - Amor (Parte I) Jafu'Mega - Latin' América António Variaçőes - Estou Além Bruce Springsteen - Blinded By The Light The Hold Steady - Chips Ahoy

Re: Nietrafione prezenty

szansa że ci się uda. Druga opcja oznacza, ze dziecko w domu nie zje ale w pewnym momencie pójdzie "do ludzi" i tam sie dorwie do "syfu" ktorego mu mamunia bronila w domu. i uczyni to z takim zapalem, że co najmnej dostanie sra... pardon, rozwolnienia. To jest wersja light. Wersja hard oznacza ze coraz

Upadłam, nie mogę powstać! Poległam ;(

). A póxniej jak już wrociłam do domu to coś mną zawładnęło i nie mogłam sie opanowąc! Jakiś koszmar - chciałam jeść i jeśc i to na słodko - czyli zjadłam 4 kostki czekolady, 2 małe batoniki duplo, 6 krakersów słonych, 3 garści rodzinek w czekoladzie i duża paczkę chipsów tortilla!!! To było jak jakiś

Re: --->Powstanie LISTOPADOWE!<---

I jeszcze a propos tego,ze ciezko cale zycie na dwojce,to sobie mysle,ze nie jest tak zle.Ja sobie radze nawet niezle,do wiesniakow jestem przyzwyczajona,okresowo tylko zmieniam firmy w/w serkow.no i ostatnio jadam nie light (maja jednak o 1,0 g wiecej wegli,choc oczywiscie mniej tluszczu, a smak

Luka

wynieść z niego 2 paczek 200 gramowych chipsów, paluszków, kolorowych gazowanych napojów. W domu na kolację potrafiłem zjeść 3 duże bułki obficie "wypełnione" różnymi dodatkami. Nagle stał się przełom. Któregoś dnia ktoś mi powiedział że mam duży tyłek. Spojrzałem w lustro - faktycznie, zza spodni

Re: Polish cuisine

usenetposts napisał: > The food is one of the best aspects, although I miss pies, and vinegar on chips > . > > One of the ideas I had, and I was discussing it with the Ambassador's butler, > who runs the Englsih tea company, importing fine English teas into Poland

Re: A tak wogole to co jest do cholery zdrowe ?!!

Dobre spostrzezenie.W dzisiejszych czasach wszystko moze byc niezdrowe,w mysl zasadzie "co za duzo to niezdrowo".W ostatnich latach jest obsesja na"zdrowy styl zycia" czyli:kluby fitness,jogurty light,salony SPA i kosmetyki Welness.Zarabiaja na tym producenci i firmy,a kobiety podazajace za