carrot cake- przepis

natkon

Ciasto marchewkowe - sprawdzone PRZEPISY

Ciasto marchewkowe - sprawdzone PRZEPISY

Zdaniem niektórych ciasto marchewkowe przypomina w smaku doskonały piernik. Inni twierdzą, że to najsmaczniejsze z możliwych wykorzystanie marchewki. Mimo że w naszej tradycji, warzywa nie są zbyt popularnym składnikiem dań na słodko, ten przysmak staje się coraz bardziej doceniany. Dowiedz się więcej na temat ciasta marchewkowego i skorzystaj ze sprawdzonych przepisów.

Jak zrobić ciasto marchewkowe? Poznaj przepisy na doskonały deser!

Ciasto marchewkowe jet wilgotne, puszyste i przede wszystkim bardzo słodkie. To może zaskakiwać - przecież jego głównym składnikiem jest warzywo. Ciasto marchewkowe: jak je przygotować i jakie są sposoby na zmniejszenie jego kaloryczności?

Kolorowa kuchnia azjatycka w Singapurze

Singapurczycy mają bzika na punkcie jedzenia. Nawet na powitanie pytają: "Czy już jadłeś?", a nie "Jak się masz?". I nic dziwnego, bo dania, które łączą w sobie to, co najlepsze ma do zaoferowania kuchnia azjatycka, są zniewalające. A kosztują mniej niż byle fast food w Polsce.

Zobacz wideo

Czy już jadłeś (W Singapurze)?

Czy już jadłeś (W Singapurze)?

tak cały czas. Po prostu wskazują palcem na miejsce i pytają z wrodzoną sobie prostotą "Can?". Na Gluttons Bay można zjeść najlepsze w mieście grillowane skrzydełka kurczaka. Ich przygotowanie trwa podobno 30 godzin, z naszego talerza znikają w ciągu minuty. Warto też się skusić na carrot

Ciasto marchewkowe 'Carrot cake'

3-4 dosyć duże marchewki, 4 całe jajka, 260 g mąki pszennej, 170 g cukru, ok. 150 g roztopionego masła (niegorące), 70 g drobno posiekanych orzechów (dowolnie - polecam włoskie), 1 łyżeczka proszku do pieczenia, przyprawy: kardamon i cynamon (dosypać od serca:)), Polewa: rozpuszczona tabliczka białe

Rainbow Petal Cake - przepis blogera

ciasto:,100 g masła w temperaturze pokojowej,300 g cukru,250 ml mleka,1 łyżeczka ekstraktu waniliowego,300 g mąki,1 łyżeczka proszku do pieczenia,szczypta soli,2 białka jaj,krem maślany:,4 białka,200 g cukru,250 g masła,miękkiego pokrojonego w małe kawałki,1 łyżeczka ekstraktu waniliowego Nagrzew

Cynamonowa korona - przepis blogera

nie lukrowałam). Smacznego! http://cook-yourself.blogspot.com/2013/01/i-cake-cynamonowa-korona.html mąka;mleko;drożdże;masło;żółtka;cukier;cynamon;

Rolada czekoladowa z kokosowym nadzieniem - przepis blogera

). Ostudzić, aby masa zgęstniała. Tak przygotowaną i ostudzoną masą posmarować partiami roladę. Partiami - ponieważ istnieje możliwość spłynięcia polewy. Ja posmarowałam roladę Nutellą :) Schłodzić minimum 30 minut. Smacznego! http://cook-yourself.blogspot.com/2013/01/i-cake-rolada-czekoladowa-z

carrot cake

Mam pytanie, czy robicie i macie jakis sprawdzony przepis. Jadlam ostanio taki pyszny, wilgotny z orzechami, ale niestety jako ze to bylo w restauracji to nie moglam zapytac o przepis. Pozdrawiam.

Re: carrot cake

Moja bratowa zrobila tydzien temu carrot cake.NIe moglam wyjsc z podziwu.Po prostu pycha;-)Przepis bede miala jutro;-) -- Agsa fotoforum.gazeta.pl/u/a_dassuj.html

Re: carrot cake

Dzieki za przepisy. Rhodeisland, wykorzystalam twoj przepis, uzylam mniej cukru, bo ja tez nie lubie za slodkich. Niestety nie wyszedl taki wilgotny jak bym chciala i poszukalam innych przepisow. Dodalam troche (half cup) applesauce i 8oz crushed pineapple. Ponadto troche wiecej cynamonu

Re: carrot cake

kwieta4 napisała: > Carrot Cake moze byc, ale najlepszy jest tzw.icing czyli polewa. to ona > przyciaga smakoszy, tak zaobserwowalam. jest jej duzo, taka pierzyna na > ciescie. nie wiem tylko jaki ser mozna dodac do niej w zastepstwie tutejszego > kremowego Philadelphia. a

Re: Carrot cake

jest calkiem wporzo, bo wlasnie sprobowalam :) a jutro z frostingiem jakie dobre bedzie... mysle, ze pokroje na kwadraciki i wsadze do muffinkowych papilotkow. tudziez ozdobie resztka orzechow wloskich. dzieki za wyszukanie przepisu

Re: Carrot cake

Potwierdzam, potwierdzam:) Ciasto jak i krem są bardzo smaczne. W moim domu gościło ostatnio dwa razy w ciągu tyg. Krem z serkiem jest super. Ja swoje piekłam w tortownicy i przekrajałam na pół. Identyczny przepis znalazłam w internecie.

Re: Carrot cake

Tylko gryka, przesiana przez sitko, żeby ją spulchnić ... U Alebabki widziałam alternatywny przepis z mąką kukurydzianą i jabłkiem.

Re: carrot cake

W niektorych restauracjach mozna dostac przepis, czasami warto zapytac. -- "I've never been to Africa, what do they have for dinner???" By some tourist in Disney's Animal Kingdom.

Dobry przepis na carrot cake poproszę

Będę testować różne, więc im więcej tym lepiej. Pracuje na perfekcyjnym przepisem :-) -- bizuteriazcharakterem.blogspot.com/ i dodatki

Re: carrot cake icing

wielkie dzięki za przepis na polewę. ostanio moją uwagę przykuł ozzy osbourne zajadający się właśnie sześcio warstowowym ciastem/tortem marchewkowym w białej polewie z malutkimi pomarańczowymi mrcheweczkami, cudeńko! -- Usunąć pnie z grzyby i napychać ten materiał wypełniający w ten

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

www.bbcgoodfood.com/recipes/3229/yummy-scrummy-carrot-cake Moje poszukiwania na carrot cake skonczyly sie na powyzszym przepisie. (a wyprobowalam wiele!) Nieco je zmodyfikowalam: daje

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

to ja podrzuce swoj. Tzn nie moj a ksiazkowy, ale wyprobowany i polecam :) countrybeehive.blogspot.com/2011/06/carrot-cake-with-butterscotch-frosting.html

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

ten - jest niezawodny i zdrowy! www.channel4.com/4food/recipes/chefs/hugh-fearnley-whittingstall/wholemeal-carrot-and-honey-cake-recipe

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

Moje ulubione www.bbcgoodfood.com/recipes/3229/yummy-scrummy-carrot-cake -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/tb73vcqg9n9lrbzw.png Be who you are and say

Re: jeszcze jeden przepis na carrot cake:)

a tu jeszcze jeden przepis na ciasto i polewe. pieklam ostatnio, swietne, wilgotne dzieki ananasowej wkladce:) polewa tez dobra - pachnie skorka cytrynowa:) Carrot Cake TEMP: 350F TIME: 50min to 1 hour Preheat oven Grease ONE 9x14 inch OR TWO 9x9 inch pans 4 eggs - Beat until

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

Mama, nie na temat - ale blog swietny! -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

moje ulubione: mojewypieki.blox.pl/2008/10/Ciasto-marchewkowe-z-kremowym-twarozkiem.html Vercueil daj znac, ktore wygra w Twoim konkursie

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96946,961312.html

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

Moje ulubione: przystole.blox.pl/2010/11/Ciasto-marchewkowe.html -- Leo 26.03.10

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

Uola-bloga, glass! :) Dziekowawszy i rumieniwszy sie z racji zapuszczenia :-> bo jam ci poczatkujacy bloger-gawiedziarz taki ;-)

Re: Dobry przepis na carrot cake poproszę

Moje ulubione: 300g obranych, startych marchewek (3 duze) 200g cukru (najlepiej brazowy) 200g maki szczypta soli 2 lyzki proszku do pieczenia 2 lyzki mieszanki ziolowej/przypraw korzennych - cynamon, imbir itp. (albo po lyzce tych dwoch) 85g rodzynek (ja wczesniej je namoczylam w wodzie

ale fajne przepisy

wykorzystam zwłaszcza te serniki z tofu a można jeszcze -carob and date ice cream - steamed date pudding - maple raisin tart - christmas cake - orange cake - chocolate cake - date and pecan cake - gingerbread -- carrot cake przydałyby się na święta.

marchwiowe ciasto weneckie/Venetian carrot cake

Przepis Nigelli, upublikowany w Delicious Magazine w maju b.r., przekopiowany przeze mnie z portalu Nigella's Kitchen. Takie ciut inne ciasto marchwiowe, może nie najlepsze jakie w życiu jadłam, ale przyjemne, delikatnie korzenne, nie b. słodkie. Ze wzg. na olej i marchewkę długo się trzyma

Amerykanska klasyka-carrot cake z kremem serowym

Oto jedno z klasycznych amerykanskich ciast, bardzo wilgotne, bardzo korzenne i… bardzo slodkie. Wspaniale do kawki na deszczowe popoludnie. Przepis pochodzi stad

Re: Amerykanska klasyka-carrot cake z kremem sero

Rzeczywiscie pyszne... Pierwszy raz zrobilam je kilka lat temu, jak w WO ukazal sie przepis. Z tym, ze daje zdecydowanie mniej cukru i maslo zastepuje oliwa z pestek winogron. I odpuszczam sobie krem... Ale ja generalnie nie przepadam za ciastami z kremem, masami, itp. - co kto lubi!

Re: Ciasto do szkoly na swiateczny kiermasz

www.bbc.co.uk/food/recipes/classic_carrot_cake_08513 na kolejny dzien zrobie ciasteczka z przepisu ktory juz tutaj podawalam.

Re: Pierwsze urodziny

Wygogluj sobie przepis na ottolenghi carrot cake i poszukaj inspiracji jak udekorowac (np. Zywe lub suszone jadalne kwiaty)

Re: piernik marchwiowy

Ja piernika to nie wiem, ale jadlam ciasto marchwiowe (carrot cake). Mam przepis jezeli chcesz, ale tylko po angielsku.

Re: Oven thermometer bardzo wazny zawsze

a ja pieke carrot cake wg tego przepisu kuchnia.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,5407979,P_KOBIETA_PRZEPISY.html i zawsze mis sie udaje i jest po prostu pyszny

Re: Ciasto marchewkowe

a czy mozna je zrobic bez tej sody? bo dla mnie proszek do pieczenia + soda to troche za wiele. czy moze ktos zna przepis na carrot cake ktory nie wymaga takiej ilosci spulchniaczy?

Re: ciasto bez jajek i masła

patrz na weganskie przepisy na ciasta. w nich na mur nie ma jajek, masla i mleka. zatrzesienie ich w sieci jest, poszukaj co ci przypasuje. takie np vegan carrot cake jest baardzo pyszne

maka orkiszowa w ciastach

. www.the350degreeoven.com/2014/09/cake/inside-out-carrot-cake-loaf-cream-cheese-filled-carrot-cake/ no i mam pytanie, a nawet dwa. - mam pomysl, zeby moze zastapic czesc zwyklej maki orkiszowa, np polowe. dobrze mysle? - co bedzie z konsystencja ciasta po dodaniu orkiszowej? dodac np jakiegos plynu trzeba? chcialabym, zeby bylo ciut ciezsze a nie lekkie jak chmurka pomozecie

Re: pasternak

tez mi sie tak wydawalo :) a przepis, choc z bledem, intrygujacy acz nie szokujacy- w koncu carrot cake, czyli ciasto z marchwia jest ogolnie znane. fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,87537712,93145506.html

Re: ja tez chce przepisy na weganskie ciasta!!!

- peanut butter oaties - coconut refrigarator cookies - oaty chocolate treats - carrot cake To cala lista deserow z "Easy vegan cooking", jakie przepisy chcecie? -- If it has a face, I don't want to eat it.

Re: Dynia na Halloween - nadaje sie do jedzenia ?

Mozna zrobic jeszcze ciasto dyniowe - korzystam z przepisu na carrot cake i zastepuje marchewke dynia. Bardzo fajne wychodzi. A w zeszlym roku znalazlam fantastyczny przepis na tajska zupe dyniowo-kokosowo-chilli-czosnkowa, rewelacyjne rozgrzewa w listopadowe dni, musze go znow odnalezc, bo

Re: Ciasto Marchewkowe rządzi!

www.joyofbaking.com/CarrotCake.html Proszę, robiłam dokładnie wg tego przepisu. Nie dodawałam ananasa, cukier brązowy nie biały. Poza tym reszta jak w przepisie. Aaa nie robiłam też tej polewy. Zamierzam

Re: ciasto marchewkowe - marchewka?

Niedawno byl http://forum.gazeta.pl/forum/w,77,128943572,,Ciasto_marchewkowe_wg_przepisu_Magdy_Gessler.html[id =1&width=90]watek o ciescie marchewkowym - polecam zwlaszcza moje uwagi nt pieczenia (opierajace sie na kilkudziesieciu udanych marchewkowcach). http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Carrot-Orange-Cake

Re: prosba o pomoc w tlumaczeniu przepisu :)

Dzieki wielkie za pomoc :) okazalo sie ze to nie to ciasto, w kazdym razie zdecydowalam sie na poszukiwania u zrodla i dostalam przepis wlasciwy, heh niestety nie swiadczy on najlepiej o moim zmysle smaku, bo ciasto bylo marchewkowe :) niemniej jednak przepyszne, a to przepis: Carrot Cake 8oz

Re: Ciasto z wolnowara

Rzecz w tym, ze to bynajmniej nie moj pomysl, i receptury funkcjonuja w internecie. np ten. slowcookerrecipes.org.uk/carrot-cake.htm Ale sa tez i inne przepisy. Stad pytam o doswiadczenia osobiste tych

sprawdzony przepis na ciasto i krem

fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,68054358,75291946.html (moj ulubiony krem ma zdecydowana cytrynowa nute, wiec mysle, ze cytrynowa polewa w zamian tez bedzie pasowala Carrot Cake ubic dobrze 4 cale jajka

do alinki_li-moje ulubione ciasto marchewkowe

proste, sprawdzone wielokrotnie, przepis 'sprzedany' wszystkim znajomym. b.puszyste, a ten kremowo-cytrynowy krem na wierzchu ciasta jest naprawde pyszny.:) Carrot Cake TEMP: 350F TIME: 50min to 1 hour Preheat oven Grease ONE 9x14 inch OR TWO 9x9 inch pans 4 eggs -Beat until

Re: najlepsze ciasto marchewkowe

angielsku, ale zajęty teraz jestem innym tłumaczeniem. For the carrot cake * 140ml vegetable oil, plus extra for greasing * 2 Eggs * 150g light brown sugar * 300g grated Carrots, (grated weight) * 100g raisins * 75g pecans or Walnuts, chopped (optional) * 180g self

Re: Skomplikowane sa ludzkie skojarzenia z wege

osobiscie absolutnie nie odrzuca mnie od przepisu informacja, ze jest vege. wrecz przeciwnie, do tej pory bezskutecznie usiluje zblizyc sie do perfekcyjnego oryginalu oblednego carrot cake z budy sprzedajacej pieczone ziemniaki z vege dodatkami i wlasnie to ciasto na deser w edynburgu zaraz w

Re: czy kupujecie jakies ciasta w UK?

ciasto!! ;) W koncu zjedli na surowo. Z tutejszych ciast lubie nawet fudge cake, carrot& walnuts, czekoladowe i cheesecake. Gipsy tarte nawet OK. Oczywiscie z dobrego zrodla, np w tea room`ie pobliskim przepyszne podaja. Z domowych banoffi (strasznie slodkie ale pyszne do kawy), trifle, crumble

Re: ciasto z tartej marchwi

carrot cake 2 kubki cukru 1 1/3 kubka oleju 1 1/2 lyzeczki vanili 4 jajka wszystko zmiksowac dodajac jajko na koncu potem 2 2/3 kubka maki 1 1/2 lyzeczki proszku do pieczenia 1 1/2 sody do pieczenia 1 1/2 lyzeczki soli 1 1/2 ~"~ cynamonu 1 ~"~ galki muszkatalowej 1

Ciasto marchwiowo-orzechowe z serem inaczej

: projects.washingtonpost.com/recipes/2007/10/17/walnut-carrot-cake-squares-cream-cheese-frosting/ -- Don't look for problems look for solutions!

Marchewkowiec ze Stafford

. Margaret's Carrot Cake 3/4 szkl. cukru krzysztalu 1,5 szkl. maki 3 plaskie lyzeczki proszku do pieczenia (w orginalnym przepisie jest 1,5 lyzeczki proszku + 1,5 lyzeczki sody oczyszczonej) 2 lyzeczki mielonego cynamonu 2/3 - 3/4 szkl. oleju roslinnego (nie moze byc rozpuszczona margaryna

Re: Pomysły na pietruszkę

zrobic niokki z pietruszka, skoro mozna ze wszystkim innym. I dwa najciekawsze przepisy z sieci - na pasternak, ale mysle, ze dadza sie wykorzystac: http://www.notquitenigella.com/2009/10/02/kitchen-garden-cake/ Placek pomaranczowo-cynamonowo-jablkowo-korzeniowy (sama sie zachecilam :) http