babeczki triki

katgoz

Ciasto znów opadło? Cukiernik zdradza, dlaczego i jak temu zapobiegać

Ciasto znów opadło? Cukiernik zdradza, dlaczego i jak temu zapobiegać

Wyjmujesz babeczki z piekarnika i... klops. Ciasto opadło, więc nie nadaje się do dekorowania kremem. Zastanawiasz się, co zrobiłeś źle? Cukiernik tłumaczy, na co powinieneś zwrócić uwagę podczas kolejnego pieczenia.

Sekret idealnego, kremowego puree? Dodaj trochę majonezu [PRZEPIS]

Puree ziemniaczane to doskonały dodatek do obiadu. Jedynym problemem jest to, że nie nadaje się do ponownego odgrzewania, ponieważ twardnieje i trudno znów uzyskać aksamitną teksturę. Na szczęście jest na to sposób.

Myślisz, że oszczędzasz w kuchni? Podpowiadamy, co warto robić (lub czego unikać), by wydawać mniej [12 PORAD]

Zastanawiacie się, co zrobić, aby wydawać mniej? Wcale nie musicie zaczynać od odmawiania sobie wszelkich przyjemności. Dziś mamy dla was 12 porad, które pomogą wam zaoszczędzić co nieco w kuchni. Te proste propozycje może wprowadzić w życie każdy. Sprawdźcie.

Proste przepisy i kilka porad dla osób, które tej wiosny wreszcie chcą się nauczyć gotować

Proste przepisy i kilka porad dla osób, które tej wiosny wreszcie chcą się nauczyć gotować

Na początek dobre są na przykład dania z makaronem czy muffinki, które nie wymagają znajomości skomplikowanych technik kulinarnych. Kiedy już opanujesz podstawowe przepisy, sięgnij po coś trudniejszego. Inaczej łatwo się zniechęcić. Szarlotkowe babeczki wg Nigelli (na 12 sztuk) 1 i 2/3 (250 g

Re: Perfekcyjna pani domu - triki z internetu

Prześcieradła składam tak jak ta babeczka, trochę mniej je trzepię, nie wieszam na drzwiach ani nie prasuję bo pościel, podobnie jak m koszule kupujemy nie wymagające prasowania.

Re: wasze triki na śliczne ciało

taka babeczka,ktora rozkladala swoj kocyk na plazy obok mojego. Ta pani okazalo sie miala juz grubo po 50.Jej cera ,dekold i rece byly jak u mlodej kobiety.Ona mi sprzedala ten sposob.Uzywa tej witaminy od 5 lat i jak juz w Warszawie widzialam jej zdjecia z okresu przed witamina a po to teraz

Wąteczek - sztuk6mistrz

Wątlutki wąteczek przenikający drżeniem snujących się majteczek potencjału plemieniem. To nic - to tak na dobranoc pieprzą się zawinięci w koc. Wąteczek snujących się babeczek milutkich i smuklutkich fajniutkich laseczek. ------------------------- - Wątłe piąsteczki forumowych

Re: fryzjer na Jelonkach - Warszawa

Nigdy nie byłam u fryzjera w tym zakładzie, ale widziałam kilka babeczek jak wychodziły, i całkiem fajnie wyglądały. Motylem jestem Powstańców Śląskich 61, ja tam chodzę do kosmetyczki i jestem zadowolona,a jak z fryzjerem-ne wiem,ale wiem ze jest

Re: Sesja niczym z Playboya a co !!!!! ;-))

Pewnie, ze pokaże, ale te bardziej ubrane ;-)) Przed facetem fotografem, bym się nie rozebrała, ale przed kobietą, która robi takich fotek tysiące i ogląda nagie kobiety - nie będe miała chyba oporów, tym bardziej, ze widziałam jakie cuda czyni ta babeczka z kobitkami, takimi przecietnymi

Re: cera nikotynowa

Czy naprawdę żadna babeczka nie ma problemu z papierosową cerą ??? Nie palicie? Jak sobie z tym radzicie? doradzcie coś- help, help, help!! może to tylko ja tak żółknę? i jakaś taka wysuszona jestem \:(

Lista cd.

Ja polecam z całego serca W Gdyni Panią Mariolę Górną ( jak ktoś potrzebuje mam nr, przyjmuje w ramach opieki NFZ ) - świetna babeczka, jest moją położną środowiskową, ma super podejście zarówno do ciężarnych jak i do maluszków ( pokazała mi kilka świetnych trików, np. masaż Shantala ) - żałuję, że

Re: Matki - czemu nie uczycie córek prac domowych

koszul. teraz ponoc gotuje lepiej od jego mamy:))) a wszystko to sprawia mi przyjemnosc. Generalnie wniosek z mojego postu jest taki, ze na wszystko przyjdzie czas, z takie zalozenia wyszla moja Mama i mysle ze taki sam "trik" zastosuje w swoim domu. Pewnie ze mozna od malego uczyc dziecko

Re: fryzjer na Jelonkach - Warszawa

,wiec teraz nie bralam. 2. gabinet czysty, pani kosmetyczka, doswiadczona babeczka, wczesniej bylam u inej bylo ok,ale teraz juz tam nie pracuje. 3. ja mam blisko wiec dlatego decyduje sie tam chodzic i ejstem zadowolona 4. na drugi dzien ne mialam zadncyh sladow, naparwde, ladnie to wygladalo. 5. nie

Re: Samsung Galaxy S - długo oczekiwany test

powtarzali, a pismaki z gazet dalej klepia te same bzdury... Aktywnosci sa USYPIANE po przejsciu w tlo. W tle moga dzialac procesy nazywane serwisami. Trik polega na tym, ze serwisy sa uzywane przez jedna aplikacje na 100. Po prostu sa one rzadko potrzebne...U mnie na 70 aplikacji ('aktywnosci

Re: witamina C na buźkę

Co Wy na to? Cytuję post "wasze triki na śliczne ciało"-cloe jest autorką "To nie jest witamina c w ampulkach tylko w plynie a wlasciwie w olejku. Juvit witamina c,firmy Hasco-Lek.To jest dla malych dzieci ,ktore jeszcze nie umieja polykac pastylek.Kosztuje okolo 8 zl. Starcza na okolo rok. A

to ja z innej beczki...

bo o tym jak postepowac z corka to sie tutaj juz babeczki wypisaly. skad brac sily? na rozniste zyciowe doliny dobrze robi np. "zycie w terazniejszosci". na 100% sie nie da, ale przynajmniej troche mozna z siebie wykrzesac. nie grzebac w przeszlosci, rozpamietywac bledy etc. i nie snuc

Re: Kino,Zycie,Wydarzenia

calkiem ok, Connelly, Phoenix...tylko co z tego, film niby lepszy,ale te wszystkie triki z budowaniem akcji, napiecia, tragedii i owej ironii/przypadkowosci losu, powiklanej natury czlowieka, tak widoczne sa dla mnie, ze az odrzucilo mi mozg po kilkunastu minutach, w ostatecznosci nie wzielo mnie